دکتر سیما رسایی

افزودن به علاقه مندی ها
مشخصات
  • قیمت:

    نقره ای

  • نوع فروشنده:

    نقره ای

  • منتشر شده:

    آذر

  • موقعیت:

    ۲۴ متری

  • دسته بندی:

    متخصص پوست

  • وضعیت:

    اکنون باز

  • وبسایت:

  • ایمیل:

  • نوع آگهی:

    نقره ای

توضیحات



یکی از بهترین وراحت ترین راههای به دست آوردن متخصص پوست درشهراهواز ودسترسی آسان به شماره تلفن،آدرس ولوکیشن متخصص پوست وبرقرارکردن ارتباط سایت www.poshtebam.com میباشد.پشت بام این امکان را به شما میدهدکه بهترین،نزدیکترین متخصص پوست درمحل یاشهرتون رو پیداکنید. متخصص پوست و مو و مو پزشک متخصص در معالجه اختلالات و بیماری های پوست، مو، ناخن و غشای مخاطی است.



تخصص پوست و مو (درماتولوژی) چیست؟
تخصص پوست و مو حیطه ای از پزشکی است که به موضوعات بهداشتی و درمانی بر روی پوست، مو، ناخن و غشاهای مخاطی می پردازد. پوست بزرگترین اندام بدن است. همچنین اولین خط دفاعی در مقابل عوامل بیماری زا و آسیب هاست، و می تواند نشانگر خوبی برای سلامت عمومی باشد.

متخصص پوست و مو باید مجوز فعالیت پزشکی داشته باشد.

متخصص پوست و مو بودن به دانش بالینی عمیقی نیاز دارد که به عنوان مثال می توان به مشکلات مختلف داخلی که می توانند باعث علائم پوستی شود اشاره کرد.

آکنه: از جمله شایع ترین مشکلات پوستی، آکنه علل مختلفی دارد که می تواند منجر به انواع مختلف جوش شود. برخی افراد جای زخم، کم شدن اعتماد به نفس و سایر عوارض را تجربه می کنند.
درماتیت و اگزما: درماتیت التهاب پوست است و به طور معمول منجر به تورم همراه با بثورات خارشی می شود. اشکال مختلفی از آن وجود دارد از جمله درماتیت آتوپیک، که شایع ترین نوع اگزما است.
عفونت های قارچی: این مشکل شایع بوده و گاهی پوست، ناخن و مو را درگیر می کند. گروهی از مخمرها به نام کاندیدا می توانند طیف گسترده ای از عفونت های قارچی از جمله برفک دهان، کچلی قارچی، قارچ لای انگشتان پا و بالانیتیس ایجاد کنند.
ریزش مو: حدود 80 میلیون نفر در ایالات متحده ریزش موی ارثی دارند. طیف وسیعی از مشکلات بهداشتی هم می تواند باعث ریزش مو شود، از جمله شپش سر که سالانه در حدود 6 تا 12 میلیون کودک 3 تا 11 ساله در ایالات متحده آمریکا را تحت تأثیر قرار می دهد.
زگیل: زگیل رشدی مسری و خوش خیم پوست است که وقتی نوعی ویروس لایه بالایی پوست را آلوده می کند ظاهر می شود. متخصص پوست و مو می تواند از انواع روش های درمانی برای از بین بردن زگیل های مقاوم استفاده کند.
مشکلات ناخن: متخصصان پوست و مو نیز موارد بهداشتی را که به پوست اطراف و زیر ناخن آسیب می رساند، درمان می کنند. ناخنی که در داخل گوشت رشد کرده، عفونت های قارچی و بسیاری از شرایط دیگر می تواند منجر به این آسیب شود.
ویتیلیگو: این بیماری در واقع از بین رفتن رنگدانه ای به نام ملانین در پوست است. در نتیجه روی پوست تعدادی لکه ظاهر می شود که از نواحی دیگر پوست روشن تر است.
پسوریازیس: این اختلال مزمن خودایمنی رشد سلول های پوستی را سرعت می بخشد و منجر به لکه هایی بر روی پوست می شود که ضخیم، قرمز، بنفش یا نقره ای و پوسته پوسته هستند. چندین نوع پسوریازیس وجود دارد.
روزاسه: این مشکل باعث قرمزی صورت وگاهی اوقات با برجستگی های پر از چرک، رگ های خونی قابل مشاهده و تورم پلک ها ایجاد می شود. علائم می تواند از بینی و گونه ها به پیشانی، چانه، گوش، قفسه سینه و پشت پخش شود.
زونا، یا تبخال زوستر: این عفونت ویروسی باعث ایجاد بثوراتی می شود که ممکن است دردناک باشند. ممکن است بدون درمان طی چند هفته از بین رود، اما مداخله پزشکی می تواند به بهبودی سریع و جلوگیری از عوارضی که می توانند شدید باشند کمک نماید.
سرطان پوست: حدود یک نفر از هر 5 نفر در آمریکا تا سن 70 سالگی به نوعی از سرطان پوست دچار می شود. رایج ترین اشکال آن عبارتند از کارسینومای سلول های پایه ای و سرطان سلول های سنگفرشی.

نظرات

افزودن یک بررسی

;