دکتر احمد عبادی

افزودن به علاقه مندی ها
مشخصات
  • قیمت:

    نقره ای

  • نوع فروشنده:

    نقره ای

  • منتشر شده:

    آذر

  • موقعیت:

    ۲۴ متری

  • دسته بندی:

    پزشکان متخصص بیهوشی

  • وضعیت:

    اکنون باز

  • وبسایت:

  • ایمیل:

  • نوع آگهی:

    نقره ای

توضیحات



هر چیزی که باید درباره متخصص بیهوشی بدانید:
متخصص بیهوشی پزشکی است که با استفاده از بیهوشی موضعی و لوکال یا عمومی به آرام کردن، بی درد و بیهوش شدن بیمار، طی عمل جراحی به جراح مربوطه کمک می کند. از مدتی پیش از شروع عمل های جراحی تا ترخیص بیمار از اتاق ریکاوری، دکتر بیهوشی مسئول پایش وضعیت بیمار بیهوش است. بیهوشی یکی از تخصص ها معتبر و پرطرفدار پزشکی درجهان است، اما نیازمند آموزش و تخصص زیادی میباشد

وظایف متخصص بیهوشی قبل از جراحی چیست؟
جراح پس از اطمینان از انجام عمل جراحی، بیمار را به مطب دکتر بیهوشی ارجاع می دهد. طی یک جلسه ارزیابی و معاینه، پزشک بیهوشی شرایط عمومی بیمار را ارزیابی می کند. و اطمینان حاصل می کند که شرایط بیمار برای بیهوش شدن مساعد باشد و اینکه طی عمل جراحی مشکل خاصی برای او پیش نیاید، اگر بیمار کاندید مناسبی برای بیهوش شدن نباشد، به احتمال زیاد دکتر بیهوشی مانع از انجام عمل وی خواهد شد. البته زمانی که شرایط بیمار مساعد شود پزشک اجازه بیهوش شدن را صادر خواهد کرد.

وظایف دکتر بیهوشی حین جراحی
در طی عمل جراحی، پزشک بیهوشی فشار خون، ریتم قلب، درجه حرارت، سطح آگاهی و مقدار اکسیژن خون بیمار را کنترل می‌نماید. طی یک بیهوشی عمومی (GA)، پزشک هوشبری هر نفس بیمار را نظارت و ارزیابی خواهد کرد.
یکی از کارهای این پزشک قبل از شروع جراحی، تایید و یا توصیه پوزیشن جراحی مناسب برای بیمارمیباشد. اینکه بیمار در چه موقعیتی می تواند بدون مشکل جراحی شود. پزشک هوشبری باید مطمئن شود که موقعیت بیمار به گونه ای است که هیچ آسیبی به پوست، ارگان ها و عضلات بیمار وارد نشود. بنابراین در انتخاب پوزیشن بیمار حساسیت زیادی به خرج می دهد.

برخی از وظایف متخصص بیهوشی در طی جراحی عبارتند از:

نظارت مداوم بر علائم حیاتی
نظارت بر سطح و عمق بیهوشی
تغییر محدود سر و بدن بیمار
نظارت بر میزان خون از دست رفته
نظارت بر برخی از روش های جراحی که با بیهوشی تداخل دارند
شناخت شرایط اضطراری تهدید کننده زندگی و مداخله به موقع برای حفظ زندگی بیمار
وظایف دکتر بیهوشی پس از عمل جراحی
آنها پس از اتمام عمل جراحی توسط جراح، بیمار را به هوش می‌آورند یا با داروهای معکوس کننده بیحسی ناحیه ای او را بر میگردانند. طی اقامت بیمار در مرحله پس از عمل در ریکاوری، پزشک بیهوشی همچنان بیمار را پایش خواهد کرد. و در نهایت بیمار با دستور مستقیم او از ریکاوری خارج می‌شود.

بیهوشی، مانند تمام رشته های پزشکی، به اندازه کافی پیچیده است ،که به چندین تخصص خاص تقسیم شود. در حالی که در ابتدا همه پزشکان بیهوشی برای تخصص بیهوشی آموزش می بینند، اما در ادامه با گذراندن دوره های آکادمیک بیشتر و تخصصی تر، قدم به زیرشاخه های بیهوشی می گذارند. یکی از بهترین وراحت ترین راههای به دست آوردن متخصص بیهوشی درشهراهواز ودسترسی آسان به شماره تلفن،آدرس ولوکیشن متخصص بیهوشی وبرقرارکردن ارتباط سایت www.poshtebam.com میباشد.پشت بام این امکان را به شما میدهدکه بهترین،نزدیکترین متخصص بیهوشی درمحل یاشهرتون رو پیداکنید.



نظرات

افزودن یک بررسی

;