کیفیت هوای تهران در مرز ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

  • modir

  • 00 اسفند

  • اخبار روزانه

blog-details

سه‌شنبه  ۳ اسفند ۱۴۰۰ 

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حالی که هم اکنون کیفیت هوای تهران در مرز وضعیت ناسالم برای گروه‌های های حساس قرار دارد، با آغاز تردد خودروها و برقراری جو آرام هوای تهران در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

 پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح امروز(۳ اسفندماه) همزمان با آغاز تردد خودروها و برقراری جو نسبتاً آرام، بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

افزایش نسبی تندی باد طی روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند. به‌تدریج با تقویت ناپایداری جوی و رشد ابرناکی تا اواخر وقت سه‌شنبه همراه با وزش باد مؤثر، غلظت آلاینده‌ها کاهش پیدا می‌کند و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌  قبول قرار می‌گیرد.

کاهش تندی باد تا صبح روز چهارشنبه (۴ اسفندماه) و افزایش ترافیک صبحگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد بنابراین کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

طی روز به‌تدریج بر تندی باد افزوده می‌شود و بهبود نسبی کیفیت هوا در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود. با تداوم وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی چهارشنبه پراکندگی آلاینده‌ها تسهیل می‌شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت.

 آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۳ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۹ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

;