سروری: دغدغه ی پایین بودن کیفیت خودروها .

  • modir

  • 01 اردیبهشت

  • اخبار روزانه

blog-details

 سه‌شنبه  ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ 

نایب رئیس شورای شهر تهران بر افزایش ایمنی وسایل نقلیه و استانداردسازی راه‌ها تأکید کرد.

 پرویز سروری صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روز قدس گفت:‌ روز قدس تبلور مقاومت در جهان اسلام است و چند سالی بود که به علت کرونا راهپیمایی قدس انجام نمی‌شد؛ اما امسال این امکان وجود دارد که راهپیمایی در روز جمعه برگزار شود.

وی افزود:‌ اینکه روز قدس در آخرین جمعه رمضان است، پیام روشنی دارد که مقاومت و عبور از سختی‌ها راه رسیدن به اهداف است و مردم این پیام را دریافت کردند که بدون عبور از سختی‌ها آزادی میسر نمی‌شود و این بذری است که امام خمینی (ره) در اول انقلاب کاشته و امروز به نهالی قدرتمند تبدیل شده است و یک بار دیگر حمایت قاطع خود از ملت فلسطین را اعلام می‌کنیم.

سروری با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل گفت:‌ ارتقای ایمنی قطعا با استانداردسازی راه‌ها و وسایل نقلیه شکل می‌گیرد و امروز پایین بودن کیفیت خودروها که زمینه از دست دادن هم وطنان را فراهم می‌کند به یک دغدغه تبدیل شده و در شأن ملت ما نیست. در حالی اتومبیل بی‌کیفیت و دارای استاندارد پایین استفاده می‌کنند که در همه عرصه‌ها توانمندی  خود  را به رخ دشمن کشیدند و باید این ایمنی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در تهران نیز توقع ما از شهرداری این است که با اصلاح  معابر، رفع نقاط حادثه‌ خیز و بهبود  کیفیت آسفالت به ارتقای ایمنی کمک کنند، گفت:‌ البته این راه آغاز شده است به گونه‌ای که بنا بر اعلام  پلیس راهور تعداد  مصدومان و کشته‌های تصادفات در تهران نسبت به سال گذشته  کاهش داشته است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

 

;