سامانه بارشی از فردا شب به تهران می آید.

  • modir

  • 00 بهمن

  • اخبار روزانه

blog-details

 جمعه  ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ 

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران نیمه ابری تا ابری در شب به تدریج کاهش ابر، در ارتفاعات نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده برف و گاهی مه آلود پیش‌بینی می‌شود.

 بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، امروز(۲۹ بهمن‌ماه)، نیمه ابری تا ابری در شب به تدریج کاهش ابر، در ارتفاعات نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده برف و گاهی مه آلود پیش‌بینی می‌شود.

 برای فردا (۳۰ بهمن‌ماه)آسمان نیمه ابری و در بعدازظهر به تدریج افزایش ابر ، وزش ملایم باد ، در نواحی پرتردد در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، از شنبه شب(۳۰بهمن‌ماه) تا صبح دوشنبه(۲ اسفندماه) با نفوذ سامانه بارشی در مناطق جنوبی و مرکزی بارش باران ، در نواحی شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف ، مه و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود. 

#پشت بام ویترین کسب و کارها

روز دوشنبه(۲ اسفندماه) شاهد آسمانی نیمه ابری به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید بخصوص در نواحی غرب و نیمه جنوبی استان خواهیم بود . روز سه شنبه (۳اسفندماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر در نواحی پرتردد غبار محلی مورد انتظار است. 

 امروز و فردا(۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه) افزایش نسبی دما و یکشنبه و دوشنبه(اول و دوم اسفندماه) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا (۳۰ بهمن‌ماه) نیمه ابری بتدریج ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و برای روز یکشنبه (اول اسفندماه) نیمه ابری تا ابری وهمراه با وزش باد ملایم و در بعضی ساعت ها بارش باران با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

;