مرحله سوم آزمون استخدامی آتش نشانی تهران به تعویق افتاد.

  • modir

  • 00 اسفند

  • اخبار روزانه

blog-details

 چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تعویق سومین مرحله آزمون استخدامی آتش نشانی خبر داد.

سید جلال ملکی درباره آخرین وضعیت آزمون استخدامی آتش نشانی تهران و مرحله سوم آزمون پذیرفته شدگان اظهار کرد: مراحل اول و دوم آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، یعنی آزمون سنجش اطلاعات و آزمون عملی آتش نشانان برگزار شد و نتایج آزمون عملی نیز اعلام شد. 

وی در خصوص زمان برگزاری مرحله سوم این آزمون نیز گفت: مرحله سوم این آزمون روانشناختی است که از سوی سازمان سنجش صورت می گیرد. متاسفانه با افزایش شیوع کرونا این مرحله به تعویق افتاده است و منتظر هستیم که میزان ابتلا به کرونا کاهش پیدا کند و پس از آن این مرحله از آزمون نیز برگزار شود. 

#پشت بام ویترین کسب و کارها

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: برای مرحله سوم آزمون، سه برابر ظرفیت مورد نیاز سازمان آتش نشانی، یعنی حدود ۴۸ خانم و ۳۰۰ آقا معرفی شدند و زمانی که شرایط کرونا اجازه دهد این مرحله از آزمون نیز برگزار می شود؛ البته این مرحله شامل گفت و گوی حضوری است و امتحانی در این خصوص گرفته نمی شود. پس از سومین مرحله نیز برخی نکات مثل سلامت جسمانی بار دیگر مورد بررسی قرار می گیرد و پذیرفته شدگان نهایی به مرکز آموزشی معرفی می شوند. 

ملکی با بیان اینکه فعلا شرایط برگزاری سومین مرحله آزمون وجود ندارد، گفت: فکر نمی‌کنم پیش از آغاز سال ۱۴۰۱ امکان برگزاری این مرحله وجود داشته باشد. 

وی درباره اینکه آیا آموزش هایی که قرار است خانم ها و آقایان دوره آن را بگذرانند یکسان خواهد بود یا خیر؟ گفت: آزمون‌های عملی به تفکیک با توجه به شرایط جسمانی آقایان و خانم ها برگزار شده است و مثلا در آزمونی که آقایان وزنه ۴۰ کیلویی را می کشیدند برای خانم ها وزنه کمتری در نظر گرفته شده بود. طبیعتا موارد آزمون یکسان نبوده است اما تمام آموزش‌هایی که قرار است برای آقایان ارائه شود برای خانم ها نیز ارائه خواهد شد. مراحل آموزش یکسان است؛ البته هنوز در این مورد صحبتی نشده اما احتمال بسیار زیاد موارد آموزشی یکسان خواهد بود. 

#پشت بام ویترین کسب و کارها

;