محدودیت های تردد برای خودروهای آلاینده در لندن افزایش یافت.

  • modir

  • 00 اسفند

  • اخبار روزانه

blog-details

شنبه  ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ 

رانندگان خودروهای آلاینده به احتمال زیاد به زودی برای تردد در سرتاسر شهر لندن مجبور به پرداخت عوارض نقدی خواهند شد. و این درحالیست که هم اکنون، محدوده ای که برای تردد در آن مجبور به پرداخت عوارض هستند، کمتر است و شامل تمام مناطق پایتخت نمی شود.

شهردار لندن روز گذشته (جمعه) گفت: طرح پرداخت عوارض جاده‌ای که خودروهای آلاینده بیشتری را در لندن هدف قرار می‌دهد، می‌تواند برای پوشش کل مناطق شهری پایتخت مورد استفاده قرار گیرد.

در آوریل ۲۰۱۹ طرحی موسوم به "محدوده با آلایندگی بسیار کم" (ULEZ) در لندن معرفی شد که بر اساس آن، مالکان وسایل نقلیه آلاینده مجبور شدند برای رانندگی در مرکز شهر روزانه ۱۲.۵۰ پوند (۱۷.۲۰ دلار) عوارض نقدی بپردازند.

این محدوده سال گذشته گسترش یافت تا مناطق بسیار وسیعتری را در بر گیرد که محل سکونت نزدیک به چهار میلیون نفر است.

"صادق خان"، شهردار لندن اکنون تاکید کرد: از سیستم حمل و نقل شهری خواسته ام تا در مورد گسترش دوباره محدوده اجرای طرح ULEZ در سطح لندن در سال ۲۰۲۳ به منظور تبدیل این منطقه به شهری سبزتر، سالم تر و با ازدحام کمتر، مشورت کنیم.

به گزارش ژاپن تودی، وی افزود: چالش های سه گانه مقابله با آلودگی هوا، وضعیت اضطراری آب و هوا و ازدحام جمعیت به این معنی است که باید انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از وسایل نقلیه را در لندن کاهش دهیم.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

 

;