چند شرکت صندوق بازنشستگی کشوری بورسی شدند.

  • modir

  • 00 اسفند

  • اخبار روزانه

blog-details

 شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به تعقیب سیاست شفافیت در این صندوق گفت: همه مزایده‌ها در سایت صندوق قرارداده می‌شود. همچنین ورود به بورس از گذشته در دستورکار بوده است. چند شرکت ما در بورس هستند و برنامه ریزی برای ورود شرکت‌های دیگر که ارزش افزوده خوبی هم دارند، انجام شده است.

 محمد اسکندری در مراسم رونمایی از ۱۰ پروژه خودکفایی و محصولات جدید یکی از کارخانجات لبنیات که در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت رفاه برگزار شد، با بیان اینکه با تک تک مدیران شرکت‌های زیرمجموعه جلسه ترتیب داده و دغدغه‌هایشان را شنیده و به آن آگاه هستیم، گفت: در مجموعه پگاه به عنوان اولین شرکت لبنی ایران با ۳۵۰۰ تن تولید روزانه - که البته در مسیر توسعه و تقویت قرار دارد - دونگاه همزمان اقتصادی و سودآوری و نگاه ملی دنبال می شود.

وی افزود: در این شرکت شیر پاستوریزه برای اقشار کم درآمد تولید می‌شود که یکی از جنبه‌های مسئولیت اجتماعی‌اش است و جادارد مورد توجه مسئولان کشور نیز قرار بگیرد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

اسکندری با اشاره به اینکه توجه به مصرف لبنیات به ویژه اقشار کم درآمد یک نگاه استراتژیک برای سلامت آینده است که این سیاست را ادامه می‌دهیم، گفت: پگاه نگاه ویژه به فرهنگ و ذائقه محلی هم دارد و محصولاتی در این زمینه تولید شده و یک مورد نیز امروز رونمایی می‌شود.

وی افزود: بودجه حمایت از تولید باید در سیاست حذف ارز ترجیحی دیده شود. توجه به یارانه لبنیات، از معیارهای مهمی است که کشورهای توسعه یافته هم به آن توجه دارند و باید مورد توجه ما نیز قرار بگیرد.

اسکندری با اشاره به سیاست شفافیت گفت: همه مزایده‌ها در سایت صندوق قرارداده می‌شود و نکته دیگر آن که ورود به بورس از گذشته در دستورکار بوده است. چند شرکت ما در بورس هستند و برنامه‌ریزی برای ورود شرکت‌های دیگر - که ارزش افزوده خوبی هم دارند - انجام شده است.

قدوسی  مدیرعامل شیرپگاه نیز با بیان اینکه محصولات جدید شیرپگاه برای ما ۱۱ میلیون یورو ارزش افزوده ایجاد می‌کند و مانع خروج شش میلیون یورو از کشور می‌شود. و به عبارت دیگر بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان درآمد درپی دارد، به ارائه گزارشی از روند تولید و چالش‌های پیش روی این صنعت پرداخت و متذکر شد که لازم است بودجه لازم برای شیرمدارس به ویژه مناطق محروم دوباره تخصیص یابد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

;