بازیگرانی که رقیب عشقی یکدیگر شدند.

  • modir

  • 00 اسفند

  • اخبار روزانه

blog-details

 ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ 

مشهورترین رقبای عشقی در سریال های شبکه نمایش خانگی که ماندگار شده اند را دراین بخش از معرفی می کنیم.

داستان های عاشقانه یکی از موضوعات جذابی است که همیشه مورد توجه کارگردانان و مخاطبان قرار می گیرد. در این میان رقابت های عاشقانه و تلاش آنها برای بدست آوردن عشق خود به جذابیت سناریوی فیلم و سریال ها اضافه می کند.

سریال هایی که با نشان دادن رقابت عشقی بازیگران اصلی، موجب برانگیخته شدن احساسات بینندگان می شوند اغلب ماندگار شده و در خاطره ها ماندگار می شوند.

شبکه نمایش خانگی که در سالهای اخیر ، بینندگان بسیاری را به خود جذب کرده است سریالهای متعددی را در ژانر عاشقانه و خانوادگی با هنرمندی بازیگران مطرح منتشر کرده است که با استقبال فراوانی مواجه شده اند.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

سریال های که بازیگران در رقابت عشقی قرار دارند:

شهرزاد اولین سریال عاشقانه نمایش خانگی به کارگردانی حسن فتحی در سال 1394 بود. در این سریال قباد و فرهاد رقیب عشقی یکدیگر بوده و برای ازدواج با شهرزاد با مشکلات مختلفی مواجه شدند.

عشقی که شهرزاد به فرهاد دماوندی داشت و نرسیدن به او که منجر به ازدواجش با قباد شد داستان سریال را در 3 فصل با هنرمندی ترانه علیدوستی،شهاب حسینی و مصطفی زمانی به زیبایی روایت کرد.

 

ملکه گدایان عاشقانه ای دیگر در نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که داستان عشق و مشکلات اجتماعی و کودکان کار را به موازات یکدیگر روایت می کند.

در این سریال البرز شمس با بازی آرمان درویش، شیمیدان ساکن آلمان است که در شرف ازدواج خود با دختری به نام سارا به دلیل بیماری پدرش به ایران بازگشته و هویت خود را گم می کند اما در این مدت با دختری به نام افرا آشنا شده و برای پیدا کردن هویت خود با او همگام می شود و در این مسیر دلباخته او می گردد.

از سوی دیگر افرا برای تامین هزینه های کودکان کار، با پسری به نام آریا درخشان رابطه داشته و رقابت میان آریا و البرز در نهایت منجر به فاش شدن رازهای زندگی هردو می شود.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

;