انواع پوست و مراقبت از آن

  • modir

  • 01 بهمن

  • رپورتاژ آگهی

blog-details

 

پوست انواع مختلفی دارد که بر اساس هر نوع از آن باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. اگر می‌خواهید با انواع پوست و نحوه تشخیص محصولات مناسب برای پوست‌تان آشناشوید، مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 برای مراقبت از پوست باید از محصولاتی استفاده کنید که با نوع پوست شما سازگارند. اگر نوع پوست خود را ندانید و از محصول نامناسبی استفاده کنید، پوست شما بدتر خواهد شد و ممکن است منجر به ایجاد سوزش، چربی اضافی و جوش روی پوست‌تان شده یا باعث خشکی پوست و در نهایت بروز چین و چروک روی پوست‌تان شود.

 

پوست معمولی

پوست معمولی به پوستی گفته میشود که کاملا یکدست است و چربی خشکی یا جوش کمی داردو گاهی بوجود آمده و سریع برطرف میشود. پوست معمولی یکی از اولین انواع پوست است که خیلی زود علائم پیری را نشان می‌دهد. استفاده از محصولات ضدپیری و آب‌رسان پوست را در برنامه مراقبتی پوستتان قرار دهید.

پوست خشک

اگر پوست شما بعد از شست‌وشو، حالت کشیدگی و خارش داشته باشد یا رطوبت کافی روی پوست خود احساس نمیکنید نوع پوست شما خشک است.

پوست خشک، یکی از انواع پوست است که به علت فقدان تولید چربی به وجود می‌آید.برای جلوگیری از پوست خشک همیشه باید از کرم های آبرسان قوی و استفاده مداوم از دستگاه بخور را در برنامه خود قرار دهید.

 

 

پوست چرب

پوست شما براق است و مقدار زیادی چربی روی صورت، بینی، شانه‌ها و پشت‌تان وجود دارد. مطالعات نشان داده‌اند که رطوبت موجود در پوست‌ چرب مانع ظهور چین‌وچروک روی صورت می‌شود.از محصولات آرایشی بهداشتی بر پایه روغن هرگز استفاده نکنید.

پوست حساس

 

اگر پوست شما به‌سرعت تحریک شده، ملتهب است یا خارش دارد.پوست شما حساس است. برای دانستن محصول مناسب با پوست‌تان، از نمونه‌ها (سمپل‌ها) استفاده کنید و پول و زمان خود را برای محصولاتی هدر ندهید که قادر به استفاده از آنها نیستید.

پوست مختلط

به پوستی گفته میشود ک در ناحیه پیشانی و بینی چرب و در قسمت گونه و فک پوستی خشک یا معمولی دارد.استفاده از محصولاتی حاوی الکل که باعث خشکی پوست میشود خوددرای نمایید.بدنبال محصولاتی باشید که بتواند پوستتان را بحالت متعادل بازگرداند.

 

ما در مجموعه ورگل در شناخت بهتر پوستتان کمک خواهیم کرد.

ورگل ویترین صنعت زیبائی

www.vargol.com.

 

;