برای سلامتی پوست چه کنیم

  • modir

  • 01 بهمن

  • رپورتاژ آگهی

blog-details

 

 

داشتن پوستی سالم و شفاف آرزوی همه ما است اما دائما با محصولات جدید مراقبتی روبرو می‌شویم که نمی‌دانیم کدام یک بهترین عملکرد را برای ما خواهند داشت.یکی از راههای محافظت از پوست استفاده از پاک کننده های مناسب هر پوست است. استفاده زیاد از محصولات آرایشی  مختلف باعث ایجاد لایه‌های مختلف روی پوست شده و در نهایت راه تنفس پوست مسدود می‌شود و باعث به وجود آمدن جوش یا آکنه می‌شود.در طول روز از محصولات مرطوب کننده با بوهای ملایم استفاده کرده و بلافاصله بعد از دوش گرفتن از لوسیون های مناسب پوست استفاده گردد.

 محصولی (پاک‌کننده، مرطوب‌کننده و ضد پیری) انتخاب کنید که دارای فرمول‌های آبرسانی باشد و البته روزانه حدود هشت لیوان آب بنوشید. با این کار به حفظ بهتر سلامت پوست تان کمک می‌کنید.از مواجه با گرما جدا خوددرای کنید (این گرما فقط شامل آفتاب نمی‌شود بلکه نزدیک‌شدن بیش از حد به بخاری‌ها و شومینه‌ها) باعث اسیب رساندن ب پوست میشود.

ویتامینه کردن پوست بسیار مهم است که محصولات ویتامینه واقعا می‌توانند به ترمیم پوست کمک کنند و از آن‌ها در برابر آفتاب محافظت کنند بهترین زمان استفاده، درست بعد از تمیز‌کردن پوست‌تان است. بنابراین بعد از حمام، بهترین زمان گذاشتن ماسک‌ها یا سرم‌های ویتامینه است چون منافذ باز هستند سریع تر ویتامین ها جذب پوست میشوند.

سرم آبرسان پوست - روتین استفاده از سرم آبرسان پوست - فروشگاه لوازم آرایشی  بهداشتی کیمیا

ما در مجموعه ورگل به شناخت بهتر محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب پوستتان کمک خواهیم کرد.

 

ورگل ویترین صنعت زیبائی

www.vargol.com.

;