دکتر محمدجواد کجباف

افزودن به علاقه مندی ها
مشخصات
  • قیمت:

    نقره ای

  • نوع فروشنده:

    نقره ای

  • منتشر شده:

    آذر

  • موقعیت:

    ۲۴ متری

  • دسته بندی:

    متخصص میکروبیولوژی

  • وضعیت:

    اکنون باز

  • وبسایت:

  • ایمیل:

  • نوع آگهی:

    نقره ای

توضیحات



میکروبیولوژی دانشی است که به شناخت میکروارگانیسم‌ها یا جانداران بسیار ریز می پردازد. جاندارانی که در میکروبیولوژی بیشتر بررسی می‌شوند باکتری‌ها، ویروسها، قارچها و تک سلولی‌ها می‌باشند. این علم در مورد چگونگی استفاده بهینه از میکروارگانیسم ها و جلوگیری از ضرر و زیانی که می توانند به زندگی انسان، حیوان و گیاه وارد کنند، می پردازد. یکی از بهترین وراحت ترین راههای به دست آوردن متخصص میکروبیولوژی ردرشهراهواز ودسترسی آسان به شماره تلفن،آدرس ولوکیشن متخصص میکروبیولوژی وبرقرارکردن ارتباط سایت www.poshtebam.com میباشد.پشت بام این امکان را به شما میدهدکه بهترین،نزدیکترین متخصص میکروبیولوژی درمحل یاشهرتون رو پیداکنید.

میکروبیولوژی بخش های مختلف دارد که عبارتند از :

میکروبیولوژی پزشکی : این بخش به بررسی میکروب های بیماری زا برای انسان می پردازد. البته این حوزه بخش کوچکی از علم میکروبیولوژی است زیرا تعداد میکروب های بیماری زا در مقایسه با میکروب های مفید بسیار کم است.

میکروبیولوژی غذایی : این بخش به تولید مواد غذایی به کمک میکروب ها می پردازد.

میکروبیولوژی صنعتی : این بخش به استفاده از میکروب های مفید در تولید مواد صنعتی مانند اسیدها، کودها، در رفع آلودگی های محیط زیست، در شناسایی آفات گیاهی و راه های مقابله با آنها، در استخراج فلزات سنگین، در تصفیه نفت و ... مربوط می شود.

میکروبیولوژیست میکروارگانیسم هایی مانند باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و جلبک ها را در آزمایشگاه ها مطالعه می کند. او به شناسایی دقیق میکروارگانیسم ها پرداخته و راه های استفاده بهینه یا رفع ضررهای آنها را کشف می کند. حوزه کاری میکروبیولوژیست بسیار متنوع است از پزشکی و بهداشت گرفته تا کشاورزی و نفت. کار او در قسمت های مختلف مانند بخش های تحقیقاتی و یا بخش های نظارتی و کنترل کیفیت می باشد.

میکروبیولوژیست در ابتدا باید به تحقیق و کار در آزمایشگاه علاقه زیادی داشته باشد. داشتن دقت و صبر زیاد و توجه به جزئیات برای او لازم است. همچنین میکروبیولوژیست باید توان انجام کار تیمی را داشته و از آخرین یافته ها و اطلاعات حوزه میکروبیولوژی آگاه باشد.

میکروبیولوژیست معمولا در آزمایشگاه ها به صورت تمام وقت کار می کند. در هنگام کار باید برای ایمن بودن از آلودگی های احتمالی، از لباس های مخصوص استفاده کند.




وظایف میکروبیولوژیست چیست وچه وظایفی دارد
انجام آزمایشات مختلف برای شناسایی انواع میکروب ها

بررسی و شناسایی میکروب ها جهت کنترل بیماری های عفونی

استفاده از روش های مختلف برای تهیه و آزمایش داروهای جدید

انجام آزمایش ها و پژوهش های مختلف برای کنترل کیفیت مواد غذایی و استفاده بهینه و مناسب از میکروارگانیسم‌ها در تولید مواد غذایی جدید و بهینه کردن مواد غذایی موجود

انجام آزمایشات مختلف در جهت استفاده از میکروارگانیسم ها برای کنترل آلودگی های محیط زیست و شیوع مواد سمی

ارائه نتایج پژوهش ها به افراد و منابع معتبر

نظرات

افزودن یک بررسی

;