گردشگری

جستجو
تبلیغات متنی
 از برپایی سیاه چادرها تا بازدید ۱۰۰هزار مسافر نوروزی از کمپ‌های عشایری در  استان  تهران.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 فروردین

از برپایی سیاه چادرها تا بازدید ۱۰۰هزار مسافر نوروزی از کمپ‌های عشایری در استان تهران.

پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ 

مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به برپایی چهار اقامتگاه در شهرستان‌های فیروزکوه، پاکدشت و پیشوا در ایام نوروز، در عین حال از بازدید ۱۰۰ هزار نفری مسافران از کمپ‌های عشایری استان تهران در این ایام خبر داد.

فرشید ذبیحی در تشریح برپایی اقامتگاه عشایری در استان تهران و میزان استقبال مسافران نوروزی گفت: بر اساس برنامه‌های ستاد مرکزی خدمات سفرهای نوروزی کشور، راه‌اندازی مراکز اقامتگاهی عشایری در دستور کار قرار گرفته بود که بر همین اساس چهار اقامتگاه در شهرستان‌های فیروزکوه، پاکدشت و پیشوا برای ایام نوروز ایجاد شد. این طرح برای اولین بار در کشور اجرا شد و تلاش خواهیم کرد این مراکز استراحتگاهی عشایری در طول سال به ویژه ایام نوروز و تابستان در استان تهران توسعه پیدا کند.

وی افزود: در این ایام جامعه عشایری استان تهران با برپایی سیاه چادرهای عشایری و همچنین پخت نان، آش و سایر محصولات از مسافران نوروزی پذیرایی کردند. استقبال مسافران نوروزی از حضور در سیاه چادرهای عشایر بسیار قابل توجه بود؛ به شکلی که در این ایام ۱۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی از کمپ‌های عشایری استان تهران بازدید کردند و بسیاری از مسافران با نحوه زندگی این جامعه تولیدکننده آشنا شدند.

وی ادامه داد: مسافران نوروزی ضمن استراحت و رفع خستگی در این چادرها، با فرهنگ و آداب و رسوم نوروزی عشایر آشنا شدند و در همین ایام محصولات سالم تولیدی عشایر نیز به مسافران عرضه می‌شد.

مدیر امور عشایر استان تهران با تاکید بر اینکه بیشترین استقبال مسافران نوروزی از سیاه چادرهای عشایر شهرستان فیروزکوه بوده است، افزود: این شهرستان نقطه اتصال استان‌های تهران، سمنان و مازندران است که در کمپ عشایری این شهرستان علاوه بر برپایی سیاه چادرهای عشایری، محصولات صنایع دستی عشایر نیز عرضه شد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
 ۱۴ نکته  که خطر بیابانی شدن  ایران  را  به  ما یادآوری  می‌کنند.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 فروردین

۱۴ نکته که خطر بیابانی شدن ایران را به ما یادآوری می‌کنند.

 پنجشنبه  ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

کشور ایران با قرارگیری در اقلیم خشک و نیمه خشک، همواره در خطر بیابانی شدن قرار داشته و در دهه‌های اخیر تغییرات اقلیمی و فعالیت‌های انسانی بیابانی شدن ایران را تسریع کرده است.

کشور ایران به علت اقلیم خشک و نیمه خشکی که دارد، همواره در معرض مشکلات مربوط به کم آبی، خشکسالی و بیابان زایی قرار دارد. تغییرات اقلیمی به عنوان چالشی جهانی و در کنار آن فعالیت‌های انسانی و  برخی تصمیم‌های مدیریتی در داخل کشور سبب شده تا معدود پهنه‌های سبزرنگ باقی مانده در ایران نیز جای خود را به رنگ خشک بیابان بدهند. در ادامه به ۱۴ نکته درباره بیابان‌زایی اشاره می‌کنیم:

1- بیابان‌زایی نوعی تخریب زمین است که در پی آن منطقه به زمینی خشک و لم یزرع تبدیل می‌شود.

2- معمولاً چنین منطقه‌ای آب، پوشش گیاهی و حیات وحش‌ خود را از دست می‌دهد.

3-اگر مناطق دارای جریانات سطحی مانند تالاب‌ها و دریاچه‌ها به‌دلیل استفاده از منابع آبی دچار کاهش سطح آبی شوند، تبدیل به مناطق بیابانی خواهند شد.

4-براساس اطلس مناطق بیابانی نیز بیش از ۸۸ درصد از کشور می‌تواند تحت تاثیر بیابان‌زایی قرار گیرد.

5- طی دهه اخیر حدود یک میلیون هکتار کانون گرد و غبار فعال به آمار بیابان‌های کشور افزود شده است.

6-اعمال سیاست‌های نادرست در زمینه مدیریت منابع آب و کشاورزی و تغییر اقلیم و دخالت‌های انسانی از اصلی‌ءترین علل بیابان‌زایی هستند.

7- در سال‌هایی که با خشکسالی مواجه هستیم، وسعت بیابان‌های کشور به‌دلیل عدم رویش کافی پوشش گیاهی افزایش می‌یابد.

8-اگر گسترش سدسازی‌ها، افزایش سطح زیر کشت و عدم مدیریت آب در کشور ادامه پیدا کند، در آینده‌ای نزدیک دشت‌های بزرگ و تولیدی کشور به علت بیابان‌زایی از چرخه خارج خواهند شد.

9-وابستگی شدید دامداران به مرتع و سدسازی بدون توجه به مدیریت آب از دیگر عوامل بیابان‌زایی است.

10-بیابان‌ زایی و کاهش مساحت بافت جنگلی به‌طور مستقیم سبب تولید ریزگرد می‌شود.

11-روز جهانی مبارزه با بیابان‌زایی و خشکسالی هر سال هفدهم ژوئن، به منظور ارتقای آگاهی عمومی از تلاش‌های بین‌المللی برای مبارزه با بیابان‌زایی برگزار می‌شود.

12-مدیریت مبتنی بر مشارکت جوامع محلی با کاربری‌های متجانس مانند اکوتوریسم بیابانی، پرورش شتر، نیروگاه‌های بادی وخورشیدی می‌توانند از راهکارهای مدیریت بیابان‌زایی باشند.

13-کاهش چرای دام در مراتع حساس و کم‌پوشش و فرهنگ‌سازی در جهت کاهش فشار بر اراضی حساس و کم بارش و دارای اقلیم خشک و شکننده در میان آحاد جامعه نیز از دیگر راهکارهای مقابله با پدیده بیابان‌زایی است.

14-استفاده از ظرفیت اشتغال‌زایی در بیابان‌ها می‌تواند از بهره‌برداری‌های بیش از حد که منجر به بیابان‌ زایی می‌شود  جلوگیری کند.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
 ۱۳ گروه  کالایی که از درج قیمت تولید کننده معاف شدند.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 فروردین

۱۳ گروه کالایی که از درج قیمت تولید کننده معاف شدند.

چهارشنبه  ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ 

طبق اعلام اتاق اصناف ایران اطلاع رسانی قیمت گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، شکر و برنج طبق روال قبل انجام خواهد شد.

 اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس اطلاعات دریافتی از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اجرای مرحله پنجم پروژه شفاف‌سازی قیمت از طریق درج قیمت تولیدکننده، از اول اردیبهشت ۱۴۰۱، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر از این طرح مستثنی شده‌اند و اطلاع رسانی قیمت کالاهای اشاره شده تا اطلاع ثانوی بر اساس روال معمول قبل انجام خواهد شد.

گزارش‌ها از وزارت صمت نیز حاکی از این است که با آغاز مرحله پنجم اجرای طرح «خرید شفاف» از اول اردیبهشت ماه، همه کالاها به جز ۱۳ گروه کالایی، مشمول درج قیمت تولیدکننده می‌شوند.

این ۱۳ گروه شامل موارد زیر هستند:

1– اقلام دارویی و پزشکی
2 – مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای غیر قابل عرضه به مصرف کننده نهایی
3 – انواع البسه، پارچه و پوشاک
4– انواع طلا، جواهر و زیور آلات
5_ انواع صنایع دستی
6– محصولات کشاورزی غیر بسته‌بندی
7- محصولات بورسی و کالاهای عرضه شده در بورس
8– انواع قطعات، ابزار و لوازم غیربسته‌بندی
9 – انواع مصالح ساختمانی غیر قابل بسته‌بندی
10 – محصولاتی که امکان بسته‌بندی ندارند
11 – انواع لوازم‌التحریر غیر قابل بسته‌بندی
12 – گوشت، مرغ، تخم مرغ، شکر، برنج
13 – کالاهای صنفی که در محل تولید عرضه می‌شوند از قبیل آش، حلیم، قنادی و …

البته هنوز مشخص نیست این کالاها برای همیشه از درج قیمت تولید کننده معاف شدند یا در آینده به این طرح اضافه خواهند شد.

گفتنی است طرح خرید شفاف از دی ماه آغاز شده و تا تابستان ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

بر اساس این طرح کلیه واحدهای تولیدی و واردکننده انواع پودر لباسشویی، دستمال کاغذی، پوشک بچه، یخچال و فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی از چهارم دی ماه، انواع لنت ترمز، فیلتر روغن، روغن موتور، محصولات شوینده، محصولات سلولزی، سس، رب، کنسروها، ترشیجات و ماکارونی و انواع آبمیوه، ماءالشعیر، نوشابه گازدار، غذاساز، نوشیدنی‌ساز، چرخ گوشت و مایکروفر نیز از ۲۷ آذرماه مکلف به درج قیمت تولیدکننده شده بودند و واحدهای تولیدکننده و واردکننده انواع حبوبات، ادویه‌جات، غلات، چای، دمنوش، قهوه، آجیل و خشکبار به صورت بسته‌بندی شده، فرآورده‌های پروتئینی، انواع غذاهای آماده و نیمه‌آماده، انواع کیک، کلوچه، بیسکوئیت، چیپس، پفک و موارد مشابه، لوازم‌ خانگی، صوتی و تصویری به صورت کامل، ۵۱ قلم لوازم یدکی خودرو نیز از ۲۳ بهمن ملزم به اجرای این طرح هستند. سایر کالاها نیز در آینده به این طرح اضافه خواهد شد.

طبق اعلام مسئولان اجرای طرح  اگر قیمت نهایی خریدار در کالای تند مصرف بیش از ۲۰ درصد و در کالاهای کند مصرف بیش از ۳۰ درصد باشد، مصداق گران فروشی است.

البته اواخر سال گذشته مقرر شد در دوره گذار و به طور موقت قیمت تولیدکننده و مصرف کننده همزمان درج شود تا مردم با این طرح آشنا شوند. اما در نهایت بعد از رایج شدن قیمت تولیدکننده، قیمت مصرف کننده از روی کالاها حذف خواهد شد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
 افزایش  آلودگی  هوای  تهران  در  پی  بازگشایی  مراکز  آموزشی.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 فروردین

افزایش آلودگی هوای تهران در پی بازگشایی مراکز آموزشی.

 چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ 

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به نتایج حاصل از اندازه‌گیری آلاینده‌های هوای تهران در سه روز نخست بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: این نتایج حاکی از افزایش نسبی آلودگی هوای پایتخت در این مدت در مقایسه با بازه زمانی مشابه در دوسال گذشته است که مراکز آموزشی به دلیل شیوع کرونا تعطیل بودند.

 محمد مهدی میرزائی قمی با اعلام اینکه آلاینده شاخص در روزهای ۱۴ تا ۱۶ فروردین امسال همچون مدت مشابه در دوسال گذشته، ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بود، تأکید کرد: امسال علاوه بر سفرهای آموزشی، بارندگی کمتر باعث شد تا با وجود سرعت بیشتر وزش باد نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته، به دلیل ورود گرد و غبار شاهد افزایش آلاینده‌ها باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای سال‌ جاری در روزهای ۱۴ فروردین ۱۰۲ و ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵ فروردین ۹۳ و ۱۶ فروردین ۷۹ و در شرایط قابلا قبول بود؛ درصورتی‌که این آمار برای ۱۴ تا ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ به ترتیب ۷۶، ۵۶ و ۶۰ و برای مدت مشابه سال ۱۳۹۹ نیز به ترتیب ۴۹، ۸۴ و ۶۶ گزارش شد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 ماجرای علیرضا خمسه  و  راننده  تاکسی  شریف.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 فروردین

ماجرای علیرضا خمسه و راننده تاکسی شریف.

چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ 

علیرضا خمسه با روایت خاطره‌ای، رفتار متعهدانه یک راننده تاکسی که پس از چند سال پولش را به او برگرداند، تحسین کرد.

 علیرضا خمسه در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی، داستان یک راننده تاکسی را تعریف کرد که پس از چند سال این بازیگر سینما و تلویزیون را اتفاقی می‌بیند و پولی را که به اشتباه پرداخته بود، برمی‌گرداند.

خمسه نوشت: «سه چهار سال پیش برای رفتن به سر صحنه فیلمبرداری با یک سواری دربست عازم کرج شدم. پس از پرداخت کرایه به راننده، خداحافظی کرده و رفتم. امروز در حال عبور از یکی از محله‌های قدیمی تهران، همان راننده مرا اتفاقی دید و صدا زد. ابتدا او را نشناختم و ماجرایی را تعریف کرد که مرا به تحسین واداشت. ایشان گفت: آن روز که شما کرایه مرا پرداخت کردید، به جای اسکناس پانصد تومانی این اسکناس پنجاه هزار تومانی را به من دادید و الان چند سال است که من دنبال شما می‌گردم که این پول را به شما برگردانم.»

خمسه در پایان نوشته است: «یک بار دیگر به خداشناسی و پاک دستی و سلامت این ملت شریف پی بردم.»

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 شناسایی ۴۲۲۸ بیمار جدید کرونا در کشور، ۴۴ تن دیگر جان باختند.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 فروردین

شناسایی ۴۲۲۸ بیمار جدید کرونا در کشور، ۴۴ تن دیگر جان باختند.

چهارشنبه  ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ 

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۴هزار و ۲۲۸ بیمار جدید کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۴ بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

 از دیروز تا امروز ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۲۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۹۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۴۵۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۰۰ هزار و ۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

یک هزار و ۴۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۹ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۲۴۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۵۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
تخم‌ مرغ‌شانسی‌های آلوده به "سالمونلا" در انگلیس جمع آوری شد.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 فروردین

تخم‌ مرغ‌شانسی‌های آلوده به "سالمونلا" در انگلیس جمع آوری شد.

چهارشنبه  ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ 

یک شرکت صنایع غذایی ایتالیایی تحت عنوان "فریرو"، تخم مرغ شانسی‌های (کیندر سورپرایز) تولیدی این شرکت را پس از ارتباط احتمالی آن‌ها با ده‌ها موردِ آلودگیِ کودکان به باکتری "سالمونلا"، از فروشگاه‌های انگلیس جمع آوری کرد.

 شرکت فریرو اعلام کرد که این شکلات ها در بلژیک تولید شده است و ممکن است فراخوان جمع آوری آنها به کشورهای دیگر نیز گسترش یابد.

این اتفاق قبل از عید پاک و در شرایطی رخ داده که برندهای شیرینی پزی در آستانه این عید برای یافتن فضایی در قفسه‌های سوپرمارکت‌ها با یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، آژانس امنیت بهداشت بریتانیا اعلام کرد که دسته کم ۶۳ مورد ابتلا به باکتری سالمونلا مرتبط با محصولات این شرکت شناسایی شده که اکثر آنها کودکان زیر پنج سال هستند.

سالمونلا، عامل یکی از شایع‌ترین مسمومیت‌های غذایی است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
 تزریق  بیش از ۸۱ هزار دُز  واکسن کرونا  در کشور در  شبانه‌روز  گذشته.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 فروردین

تزریق بیش از ۸۱ هزار دُز واکسن کرونا در کشور در شبانه‌روز گذشته.

چهارشنبه  ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ 

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۸۱ هزار و ۸۹۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۵ هزار و ۹۸ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۲۷ هزار و ۳۴۱ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۱۳۵ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۵۷۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۸۱ هزار و ۸۹۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
 روح الامینی  بر پایداری و حفظ کیفیت خدمات دارویی  تاکید  کرد.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 فروردین

روح الامینی بر پایداری و حفظ کیفیت خدمات دارویی تاکید کرد.

 چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

نماینده ناظر مجلس در شورای عالی نظام پزشکی بر ضرورت پایداری و حفظ کیفیت خدمات دارویی تاکید کرد.

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت شهادت یک طلبه در حرم رضوی گفت: ضرورت انکارناپذیر خدمات سلامت اعم از بهداشت، درمان، دارو و موارد تشخیصی و تعیین تعرفه خدمات سلامت توسط حاکمیت به صورت جامع متناسب و با هماهنگی بین دستگاهی و اجرای قانون برای رعایت امکان پایداری خدمات و حفظ کیفیت خدمات برعهده دولت گذاشته شده است. 

نماینده ناظر مجلس در شورای اعالی نظام پزشکی گفت: به شکل واقعی و حقیقی باید از پدیده منفور زیرمیزی در رابطه با عدم تعیین تعرفه‌ها جلوگیری شود؛ لذا باید نهادهای تخصصی در این زمینه اخذ و مورد توجه قرار گیرد. اصل  ۳ قانون اساسی تأکید بر رعایت عدالت دارد لذا باید هزینه تمام شده طبق اصول سیاست‌ های کلی قانون سلامت در تعیین تعرفه‌ها رعایت شود.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: تعرفه‌ها باید رعایت شود و همه ما باید بر سر سفره‌هایی بنشینیم که همه آحاد مردم بر سر آن می‌نشینند؛ مجلس، دولت و دستگاه‌های مختلف نباید تعرفه‌های مختلف داشته باشند.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
 تشکیل قرارگاه‌های   پنجگانه در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری  تهران.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 فروردین

تشکیل قرارگاه‌های پنجگانه در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران.

 چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به تغییر رویکرد مدیریتی شهرداری تهران در این دوره به مدیریت مردم محور تاکید کرد.

 محمد امین توکلی زاده با تاکید بر اینکه رویکرد مدیریتی شهرداری تهران مدیریت مردم‌ محور است، گفت: این تغییر رویکرد در طول ۶ ماه اخیر بر مبنای اسناد بالادستی انجام شده است.

وی افزود: سعی ما بر این است که با مشارکت مردم و با حضور نخبگان و موثران بتوانیم در شهر موثر واقع شویم و مشکلات را با آنها برطرف کنیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تشکیل مجامع نخبگانی، موثرین و فعالان محله‌ها یکی از مهمترین موضوعاتی است که مدیریت شهری در دوره جدید در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: تهران از وجود نخبگان زیادی در محله‌ها برخوردار است. این افراد با مشارکت بالا و دلسوزی به دنبال این هستند تا وضعیت بهتری را در شهر ایجاد کنند.

وی یادآور شد: موظف هستیم با زمینه سازی و پشتیبانی از این انگیزه‌ای که در مردم و نخبگان وجود دارد، بستر حضور آنها را در تصمیم سازی مدیریت شهری ایجاد کنیم.

توکلی زاده با پرداختن به تشکیل قرارگاه‌های پنج گانه در معاونت  فرهنگی و اجتماعی گفت: مهمترین قرارگاهی که با اولویت شهردار تهران شروع به کار کرد، قرارگاه اجتماعی بود. این قرارگاه ها سه ضلع دارد و ما در قرارگاه ها هر آنچه در شهرداری تهران به عنوان وظایف قانونی بر عهده داریم، مورد بررسی قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه در قرارگاه اجتماعی ابتدا بین بخش های داخلی شهرداری هماهنگی های لازم انجام شد، اظهار کرد: در گام بعدی به سراغ نهادهای متولی در حوزه اجتماعی رفتیم و تاکنون نیز بیش از ۱۸۰ مصوبه در حوزه آسیب های اجتماعی تصویب شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: در قرارگاه اجتماعی دستگاه ها و نهادهای مختلفی مانند نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی، قوه قضائیه، دادگستری شهر تهران، هلال احمر، سازمان ثبت اسناد، استانداری، معاونت اجتماعی، سپاه تهران و تمام نهادهایی که می توانند در این مجموعه نقش آفرین باشند، حضور دارند. در این میان نهادها و سازمان هایی که نقش بیشتری دارند، محوری تر بوده و برخی دستگاه ها نیز نقش پشتیبان را دارند تا بتوانیم در حوزه آسیب های اجتماعی قدم های تاثیرگذاری را برداریم.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
;