گردشگری

جستجو
تبلیغات متنی
 معرفی بهترین پنل خدمات مجازی رایگان در ایران
رپورتاژ آگهی
  • modir

  • 01 شهریور

معرفی بهترین پنل خدمات مجازی رایگان در ایران

معرفی بهترین پنل خدمات مجازی رایگان در ایران

پنل خدمات مجازی رایگان یکی از موضوعات بسیار مهم است که امروزه کاربران اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی در محافل   مختلف درباره آن بحث و گفتگو می‌کنند. اینستاگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های جهان، ابزارهای زیادی در اختیار کاربران قرار داده تا با استفاده از آنها کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند. اما راه‌اندازی کسب‌وکار در دنیای اینستاگرام اصول و قواعد خاص خود را دارد.

کسانی که قصد درآمدزایی از طریق اینستاگرام را دارند؛ باید با استراتژی‌های هوشمندانه کار خود را آغاز کنند. این دسته از افراد باید با استفاده از روش‌های بسیار عالی همچون خرید ویو استوری ، فالوور و ... به‌سرعت تعداد ویو، فالوور، لایک، کامنت، بازدید و سایر فاکتورهای دیگر را هم بالا ببرند. یکی از روش‌های بسیار عالی استفاده از پنل خدمات مجازی است.

تعداد بسیار زیادی کاربران فضای مجازی با استفاده از خدمات مجازی رایگان، توانسته‌اند پیج خود را به بالاترین سطح برسانند و از این راه درآمد خوبی هم کسب کنند. البته استفاده از این پنل نیازمند کسب اطلاعات کاملی است که در ادامه این اطلاعات را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

 

منظور از پنل خدمات مجازی رایگان چیست؟

کسانی که برای اولین‌بار با پنل خدمات مجازی رایگان آشنا می‌شوند؛ دوست دارند بدانند که پنل خدمات فضای مجازی چیست و چه کاربردی برای افراد دارد؟

با یک سرچ ساده در گوگل می‌توان به این قضیه پی برد که سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که مشغول فروش و خرید فالوور توییتر ، اینستاگرام و لایک، کامنت، بازدید، ممبر تلگرام و... هستند. بسیاری از این سایت‌ها به‌عنوان واسطه کار می‌کنند. یعنی سرویس‌های فالوور، لایک، کامنت، بازدید، ممیر و... را از یک جای دیگر با قیمت ارزان تهیه کرده و آنها را به کاربران می‌فروشند.

در واقع این سایت‌ها مشغول استفاده از پنل خدمات فضای مجازی هستند. شما هم می‌توانید با خرید این پنل تمام خدمت اینستاگرام را با قیمت ارزان تهیه کنید. با این کار هم می‌توانید به‌عنوان واسطه عمل کنید و هم پیج‌ اینستاگرامی خود را بالا بیاورید. برای داشتن این پنل، همین‌الان روی عبارت پنل خدمات مجازی فالووران کلیک کنید.

چگونه با پنل خدمات مجازی رایگان می‌توان درآمدزایی کرد؟

یکی از دلایل بسیار مهمی که پنل خدمات مجازی رایگان را تا این حد در میان افراد و کاربران فضای مجازی محبوب کرد؛ درآمدزایی بسیار راحت از طریق آن بود. شما می‌توانید خیلی راحت و بدون بودجه خاصی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید. به‌طورکلی دو روش درآمدزایی از طریق وجود دارد.

 

 

روش اول یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های ممکن است. افرادی که بودجه زیادی برای راه‌اندازی کسب‌وکار ندارند؛ با استفاده از این روش می‌توانند به‌راحتی کسب درآمد کنند. پیج‌های بسیار زیادی هستند که برای پیشرفت در اینستاگرام به دنبال خرید فالوور و سایر خدمات دیگر اینستاگرام از جمله خرید لایک، کامنت، بازدید و... هستند. کافی است که افراد در حوزه بازاریابی تخصص داشته باشند تا با تهیه پنل خدمات فضای مجازی، انواع این خدمات را به آنها بفروشند و از این طریق پول زیای به دست اورند.

روش دوم در مقایسه با روش اول سخت‌تر است. این روش بیشتر برای کسانی است که در اینستاگرام کسب‌وکار خاصی را راه‌اندازی کرده‌اند. این دسته از افراد برای اینکه کسب‌وکار خود را به موفقیت برسانند؛ نیاز شدیدی به بالابردن آمار فالوورها، لایک‌ها، کامنت‌ها و سایر فاکتورهای دیگر اینستاگرام است.

اگر بخواهند این خدمات را از طریق سایت‌های دیگر انجام دهند، باید هزینه بیشتری بپردازند. اما با تهیه پنل خدمات مجازی رایگان، می‌توانند با هزینه کمتر در زمان بسیار کوتاهی خرید کامنت ایرانی ، لایک، فالوور و هرگونه سرویسی دیگری را انجام دهند.

چرا باید از پنل خدمات فضای مجازی استفاده کرد؟

کسانی که تاکنون از این پنل استفاده کرده‌اند؛ دلایل بسیار خوب و قانع‌کننده‌ای دارند. اما به‌طورکلی می‌توان گفت که دو دلیل بسیار مهم افراد را به استفاده از پنل خدمات فضای مجازی وادار می‌کند.

اولین دلیل فضای اقتصادی جامعه است. امروزه خیلی سخت می‌توان یک شغل خوب با درآمد بالا پیدا کرد. هرگونه کسب‌وکاری را هم بخواهید راه‌اندازی کنید؛ باید سرمایه خوبی در اختیار داشته باشید. اما با در اختیار داشتن یک پنل خدمات فضای مجازی، بدون اینکه نیاز باشد هزینه زیادی مصرف کنید؛ به درآمد بالایی خواهید رسید.

دومین دلیلی که افراد از پنل خدمات مجازی رایگان استفاده می‌کنند؛ فضای به‌شدت رقابتی اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی است. کسانی که سبقه فعالیت در اینستاگرام را دارند؛ به‌خوبی می‌دانند افزایش محبوبیت برند و بالا آوردن پیچ چقدر سخت و زمان‌بر است. برای این کار باید تعداد فالوور، لایک، کامنت، بازدید و سایر فاکتورهای دیگر را در کمترین زمان بالا برد. در غیر این صورت کسب‌وکار خود را شکست‌خورده خواهید دید.

پنل خدمات مجازی این قابلیت را دارد که کاربران را زودتر به هدف خود برساند. این دسته از افراد با استفاده از پنل خدمات اینستاگرام تمام سرویس‌های ممکن را می‌توانند خریداری کنند و به‌راحتی از رقبای خود پیشی بگیرند.

خرید پنل خدمات مجازی رایگان چه مزایا و معایبی به همراه خواهد داشت؟

استفاده از این پنل هیچ‌گونه معایبی به همراه نخواهد داشت. اما اگر کاربران بخواهند خرید لایک فیک ، کامنت، فالوور و... را به تعداد دفعات زیادی انجام دهند؛ قطعاً با مشکل روبرو خواهند شد. تعداد بیش از حد فالوور یا سایر فاکتورها این حس را به کاربران می‌دهد که تمامی آنها فیک هستند. پس برای اینکه پیج اینستاگرام با مشکل روبرو نشود؛ باید خرید کامنت، لایک و سایر فاکتورها را در حد اعتدال انجام داد.

اما مزیت‌های بسیار عالی آن دلیل بسیار خوبی شده تا افراد ترغیب به استفاده از آن شوند. از جمله مهم‌ترین این مزیت‌ها می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های اضافی اشاره کرد. یعنی اگر بخواهید با روش‌های معمولی در اینستاگرام پیشرفت کنید؛ باید شبانه‌روز کار کنید و در نهایت بعد از یک الی دو سال به نتیجه برسید. حتی در این بازه زمانی باید هزینه‌های زیادی را صرف تبلیغات و سایر کارهای دیگر بکنید.

اما با استفاده از پنل خدمات مجازی اینستاگرام، با هزینه‌ای بسیار مناسب و در کمترین زمان ممکن به هدف خود خواهید رسید. پس اگر می‌خواهید از مزین این پنل بهره‌مند شوید و زودتر به درآمد بالا برسید؛ همین‌الان روی عبارت پنل خدمات مجازی فالووران کلیک کنید.

سخن نهایی

امروزه افراد زیادی برای رسیدن به درآمد از طریق اینستاگرام اقدام به خرید فالوور فعال ، لایک، کامنت و سایر فاکتورهای مهم اینستاگرام می‌کنند. شما  با استفاده از پنل خدمات مجازی اینستاگرام می‌توانید این سرویس‌ها را به آنها بفروشید و درآمد بسیار خوبی کسب کنید. همچنین می‌توانید پیج اینستاگرام خود را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن بالا بیاورید. در این مطلب هرآنچه که لازم بود درباره پنل خدمات مجازی رایگان یاد بگیرید را بیان کردیم.

فالووران علاوه بر مواردی که در این مقاله به ان ها اشاره شد سایر خدمات شبکه های اجتماعی از جمله خرید فالوور لینکدین و ... را نیز ارائه می دهد.

ادامه مطلب
 اگزاست فن چیست ؟
رپورتاژ آگهی
  • modir

  • 01 مرداد

اگزاست فن چیست ؟

اگزاست فن ساختاری متفاوتی دارد و بر خلاف فن‌های دمنده مورد انتظار ما هوا را می‌کشد. این روزها فن‌ها تقریبا در همه جا از منازل و مراکز تجاری گرفته تا کارخانه‌ها دیده می‌شوند، کار آن‌ها پاکسازی و تهویه هوا است و از خطر بروز برخی مشکلات تنفسی، آلوده شدن ریه‌ها و بیماری‌های مزمنی مثل سرطان پیشگیری می‌کنند به این ترتیب وجود آن‌ها در کارخانه سیمان، صنایع نفت و گاز و حتی منازل الزامی است. از میان انواع و اقسام مختلف آن‌ها در این مطلب به سراغ اگزاست فن رفتیم تا شما را بیشتر با ساختار و کارکردهایش آشنا کنیم.

 

ساختار و عملکرد اگزاست فن چگونه است؟

در فن‌های دمنده که پرکاربردترین و مشهورترین انواع این دستگاه به شمار می‌روند دستگاه هوای محیط خارجی را به داخل فضای بسته هدایت کرده و هوای آلوده داخلی هم از روزنه‌های موجود مثل پنجره‌ها و بین درها خارج می‌شود. این کار در محیط‌ها بزرگ توجیه نداشته و گاهی خارج کردن هوای آلوده از محیط را بسیار زمان بر می‌کند.

ساختار اگزاست فن به شکلی طراحی شده که هوای آلوده داخل محیط را مکیده و به خارج هدایت می‌کند به این ترتیب در سریع‌ترین زمان ممکن تمام آلودگی‌ها از محیط خارج شده و هوای قابل تنفس جایگزین آن می‌شود.

ساده‌ترین نوع (Exhaust Fan) فن‌های بکارگرفته شده در آشپزخانه‌ها است اما در صنایع مختلف انواع بسیار بزرگ و قدرتمند این فن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها علاوه بر خارج کردن آلودگی‌های هوا به خنگ شدن دمای محیط و تبدیل آن به جایی برای کار و زندگی کمک می‌کنند.

این فن‌ها به دو شکل برای گردش هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند:

 

خروج هوا

در این حالت هوای داخل فضا به خارج هدایت شده و هوای تازه در محیط جریان پیدا می‌کند.

 

گردش هوا

در این حالت هوا پس از خارج شدن توسط فیلترهایی پاکسازی شده و مجددا به محیط بازگردانده می‌شود.

این فن‌ها در محیط آشپزخانه، سرویس بهداشتی، انواع گاراژ و کارگاه‌ها و اغلب در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرند  و به تهویه هوای محیط کمک کرده فضا را پاکسازی می‌کنند.

 

همینطور بخوانید: جزئیات و کاربرد فن سانتریفیوژساختمان

 

اگزاست فن‌ها در شرایطی کار می‌کنند؟

مکش هوای محیط به قدرت زیادی نیاز دارد به همین دلیل این فن‌ها موتورهای بسیار قوی داشته و ساختار آن‌ها پیچیده‌تر از فن‌های دمنده است. اگرچه کارکرد ساده این دستگاه‌ها خارج کردن هوای آلوده است اما اغلب ساختار پیچیده آن‌ها به ویژه در مصارف صنعتی برای ایجاد گردش هوا در محیط هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیلترهای چند لایه در مسیر هوای جذب شده در محیط قرار گرفته و طی مراحی مختلفی هوا را پاکسازی می‌کند. هوای تمیز ایجاد شده قابل باز گشت به محیط هستند و به همین دلیل برای خنک کردن و ایجاد گردش هوا در فضاهای بسته کارگاه‌ها و کارخانه‌ها به محیط باز گردانده می‌شوند.

هوای این محیط‌ها کاملا تمیز بوده و در محیط‌هایی که به هوای پاک و تمیز شده برای تولید محصولات خاص نیاز دارد بکار گرفته می‌شوند. اگزاست فن‌ها را می‌توان به انواع و اقسام مختلف تقسیم بندی کرد اما از نظر طراحی به دسته اصلی زیر تقسیم می‌شوند:

 

تیپ سقفی

همانطور که از نامش مشخص است فن‌های اگزاستی هستند که روی سقف قابل نصب هستند و در سایزهای مختلف تولید می‌شوند. این فن هوای نامطبوع، مواد شیمیایی، قارچ ها و میکروارگانیسم را مثل سایر انواع اگزاست فن به راحتی از محیط خارج می‌کند.

 

تیپ آکسیال (محوری)

فن‌های یک طرفه و فوروارد هستند که از نظر ساختار و عملکرد بسیار شبیه فن‌های سانتریفیوژ کار می‌کنند. این فن‌ها در محیط‌های بسته آلوده بسیار کاربرد دارد به عنوان مثال برای خارج کردن دود خودروها در محیط بسته پارکینگ‌ها بسیار مناسب است.

 

تیپ یوتیلیتی

بخشی از ادوات تهویه مطبوع است که در گروه اقتصادی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین این دستگاه‌ها قرار دارد. این فن با حرکات فیزیکی هوای آلوده محیط را به خارج هدایت کرده در منازل، ساختمان‌ها و حتی مصارف صنعتی کاربرد دارد.

 

مزایای بکارگیری اگزاست فن کدام است؟

استفاده از این نوع فن‌ها مزایای زیادی دارد، استقامت بالا و طول عمر طولانی یکی از مهمترین آن‌ها به شمار می‌آید. همچنین تعمیر و نگهداری این دستگاه‌ها ساده بوده و معمولا هزینه زیادی را به مصرف کننده تحمیل نمی‌کند. این فن‌ها در ظرفیت‌های متنوعی تولید شده که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و دست خریدار را هنگام انتخاب باز می‌گذارد.

شکل ظاهری این فن‌ها بسیار متنوع بوده و همچنین مواد اولیه بکار گرفته شده در ساخت آن‌ها هم متنوع است. اگزاست فن‌های که از جنس استیل ساخته شده بسیار پرطرفدار هستند و معمولا فروش بالاتری نسبت به محصولات مشابه دارند. پاکسازی نسبی هوا و حذف گرد و غبار از دیگر مزایای این سیستم است که استفاده آن در مصارف خانگی و صنعتی را به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل کرده است.

در محیط‌های صنعتی و غیر صنعتی می‌توانید انتظار داشته باشید که این فن‌ها هرگونه بوی نامطبوعی را از محیط پاکسازی کرده و تنفس در محیط را برای شما ساده‌تر کنند.

همینطور بخوانید: چیدمان اجزاء فن های سانتیرفیوژ

اگزاست فن مکنده چه معایبی دارد؟

یکی از معایبی که برای این نوع فن‌ها ذکر شده ایجاد صدا هنگام کار کردن است، از آنجا که فن بی‌صدا وجود خارجی نداشته و همه دستگاه‌های الکترونیک حداقل صدایی موقع کار تولید می‌کنند نمی‌توان این ایراد را یک عیب بزرگ برای اگزاست فن در نظر گرفت اما باید آن را در محیطی بکار گرفت که ایجاد صدا در آن مشکل آفرین نباشد. اگر نصب این دستگاه به درستی انجام شود سر و صدای تولید شده از سوی آن به حداقل می‌رسد.

دومین عیبی که برای اگزاست فن‌ها ذکر شده آن است که از این دستگاه‌ها نمی‌توان به عنوان یک سیستم مرکزی استفاده کرد و امکان تهویه هوای محیط را به صورت مستقل ندارد. این فن‌ها باید به عنوان بخشی از سیستم تهویه هوا در نظر گرفته شده و از سایر ابزارها هم برای این کار استفاده شود.

 

کلام آخر

اگزاست فن یکی از تجهیزات تهویه هوا با ساختاری نسبتا ساده در نظر گرفته شده که به کمک پره‌های چرخنده خود و عملیات فیزیکی هوای محیط را خارج کرده به پاکسازی هوا و خنک کردن دمای محیط کمک می‌کند. این فن‌ها برخلاف ساختار مرسوم فن‌های دمنده خاصیت مکنده دارند و به همین دلیل سرعت پاکسازی هوا در آن‌ها بیشتر از فن‌های دیگر است. نوع اگزاست فن باید با توجه به اندازه محیط، نوع کاربری مورد انتظار از دستگاه، بودجه و ظرفیت ملزم دستگاه تعیین شود.

اگزاست فن ساختاری متفاوتی دارد و بر خلاف فن‌های دمنده مورد انتظار ما هوا را می‌کشد. این روزها فن‌ها تقریبا در همه جا از منازل و مراکز تجاری گرفته تا کارخانه‌ها دیده می‌شوند، کار آن‌ها پاکسازی و تهویه هوا است و از خطر بروز برخی مشکلات تنفسی، آلوده شدن ریه‌ها و بیماری‌های مزمنی مثل سرطان پیشگیری می‌کنند به این ترتیب وجود آن‌ها در کارخانه سیمان، صنایع نفت و گاز و حتی منازل الزامی است. از میان انواع و اقسام مختلف آن‌ها در این مطلب به سراغ اگزاست فن رفتیم تا شما را بیشتر با ساختار و کارکردهایش آشنا کنیم.

 

ساختار و عملکرد اگزاست فن چگونه است؟

در فن‌های دمنده که پرکاربردترین و مشهورترین انواع این دستگاه به شمار می‌روند دستگاه هوای محیط خارجی را به داخل فضای بسته هدایت کرده و هوای آلوده داخلی هم از روزنه‌های موجود مثل پنجره‌ها و بین درها خارج می‌شود. این کار در محیط‌ها بزرگ توجیه نداشته و گاهی خارج کردن هوای آلوده از محیط را بسیار زمان بر می‌کند.

ساختار اگزاست فن به شکلی طراحی شده که هوای آلوده داخل محیط را مکیده و به خارج هدایت می‌کند به این ترتیب در سریع‌ترین زمان ممکن تمام آلودگی‌ها از محیط خارج شده و هوای قابل تنفس جایگزین آن می‌شود.

ساده‌ترین نوع (Exhaust Fan) فن‌های بکارگرفته شده در آشپزخانه‌ها است اما در صنایع مختلف انواع بسیار بزرگ و قدرتمند این فن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها علاوه بر خارج کردن آلودگی‌های هوا به خنگ شدن دمای محیط و تبدیل آن به جایی برای کار و زندگی کمک می‌کنند.

این فن‌ها به دو شکل برای گردش هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند:

 

خروج هوا

در این حالت هوای داخل فضا به خارج هدایت شده و هوای تازه در محیط جریان پیدا می‌کند.

 

گردش هوا

در این حالت هوا پس از خارج شدن توسط فیلترهایی پاکسازی شده و مجددا به محیط بازگردانده می‌شود.

این فن‌ها در محیط آشپزخانه، سرویس بهداشتی، انواع گاراژ و کارگاه‌ها و اغلب در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرند  و به تهویه هوای محیط کمک کرده فضا را پاکسازی می‌کنند.

 

همینطور بخوانید: جزئیات و کاربرد فن سانتریفیوژساختمان

 

اگزاست فن‌ها در شرایطی کار می‌کنند؟

مکش هوای محیط به قدرت زیادی نیاز دارد به همین دلیل این فن‌ها موتورهای بسیار قوی داشته و ساختار آن‌ها پیچیده‌تر از فن‌های دمنده است. اگرچه کارکرد ساده این دستگاه‌ها خارج کردن هوای آلوده است اما اغلب ساختار پیچیده آن‌ها به ویژه در مصارف صنعتی برای ایجاد گردش هوا در محیط هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیلترهای چند لایه در مسیر هوای جذب شده در محیط قرار گرفته و طی مراحی مختلفی هوا را پاکسازی می‌کند. هوای تمیز ایجاد شده قابل باز گشت به محیط هستند و به همین دلیل برای خنک کردن و ایجاد گردش هوا در فضاهای بسته کارگاه‌ها و کارخانه‌ها به محیط باز گردانده می‌شوند.

هوای این محیط‌ها کاملا تمیز بوده و در محیط‌هایی که به هوای پاک و تمیز شده برای تولید محصولات خاص نیاز دارد بکار گرفته می‌شوند. اگزاست فن‌ها را می‌توان به انواع و اقسام مختلف تقسیم بندی کرد اما از نظر طراحی به دسته اصلی زیر تقسیم می‌شوند:

 

تیپ سقفی

همانطور که از نامش مشخص است فن‌های اگزاستی هستند که روی سقف قابل نصب هستند و در سایزهای مختلف تولید می‌شوند. این فن هوای نامطبوع، مواد شیمیایی، قارچ ها و میکروارگانیسم را مثل سایر انواع اگزاست فن به راحتی از محیط خارج می‌کند.

 

تیپ آکسیال (محوری)

فن‌های یک طرفه و فوروارد هستند که از نظر ساختار و عملکرد بسیار شبیه فن‌های سانتریفیوژ کار می‌کنند. این فن‌ها در محیط‌های بسته آلوده بسیار کاربرد دارد به عنوان مثال برای خارج کردن دود خودروها در محیط بسته پارکینگ‌ها بسیار مناسب است.

 

تیپ یوتیلیتی

بخشی از ادوات تهویه مطبوع است که در گروه اقتصادی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین این دستگاه‌ها قرار دارد. این فن با حرکات فیزیکی هوای آلوده محیط را به خارج هدایت کرده در منازل، ساختمان‌ها و حتی مصارف صنعتی کاربرد دارد.

 

مزایای بکارگیری اگزاست فن کدام است؟

استفاده از این نوع فن‌ها مزایای زیادی دارد، استقامت بالا و طول عمر طولانی یکی از مهمترین آن‌ها به شمار می‌آید. همچنین تعمیر و نگهداری این دستگاه‌ها ساده بوده و معمولا هزینه زیادی را به مصرف کننده تحمیل نمی‌کند. این فن‌ها در ظرفیت‌های متنوعی تولید شده که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و دست خریدار را هنگام انتخاب باز می‌گذارد.

شکل ظاهری این فن‌ها بسیار متنوع بوده و همچنین مواد اولیه بکار گرفته شده در ساخت آن‌ها هم متنوع است. اگزاست فن‌های که از جنس استیل ساخته شده بسیار پرطرفدار هستند و معمولا فروش بالاتری نسبت به محصولات مشابه دارند. پاکسازی نسبی هوا و حذف گرد و غبار از دیگر مزایای این سیستم است که استفاده آن در مصارف خانگی و صنعتی را به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل کرده است.

در محیط‌های صنعتی و غیر صنعتی می‌توانید انتظار داشته باشید که این فن‌ها هرگونه بوی نامطبوعی را از محیط پاکسازی کرده و تنفس در محیط را برای شما ساده‌تر کنند.

همینطور بخوانید: چیدمان اجزاء فن های سانتیرفیوژ

اگزاست فن مکنده چه معایبی دارد؟

یکی از معایبی که برای این نوع فن‌ها ذکر شده ایجاد صدا هنگام کار کردن است، از آنجا که فن بی‌صدا وجود خارجی نداشته و همه دستگاه‌های الکترونیک حداقل صدایی موقع کار تولید می‌کنند نمی‌توان این ایراد را یک عیب بزرگ برای اگزاست فن در نظر گرفت اما باید آن را در محیطی بکار گرفت که ایجاد صدا در آن مشکل آفرین نباشد. اگر نصب این دستگاه به درستی انجام شود سر و صدای تولید شده از سوی آن به حداقل می‌رسد.

دومین عیبی که برای اگزاست فن‌ها ذکر شده آن است که از این دستگاه‌ها نمی‌توان به عنوان یک سیستم مرکزی استفاده کرد و امکان تهویه هوای محیط را به صورت مستقل ندارد. این فن‌ها باید به عنوان بخشی از سیستم تهویه هوا در نظر گرفته شده و از سایر ابزارها هم برای این کار استفاده شود.

 

کلام آخر

اگزاست فن یکی از تجهیزات تهویه هوا با ساختاری نسبتا ساده در نظر گرفته شده که به کمک پره‌های چرخنده خود و عملیات فیزیکی هوای محیط را خارج کرده به پاکسازی هوا و خنک کردن دمای محیط کمک می‌کند. این فن‌ها برخلاف ساختار مرسوم فن‌های دمنده خاصیت مکنده دارند و به همین دلیل سرعت پاکسازی هوا در آن‌ها بیشتر از فن‌های دیگر است. نوع اگزاست فن باید با توجه به اندازه محیط، نوع کاربری مورد انتظار از دستگاه، بودجه و ظرفیت ملزم دستگاه تعیین شود.

ادامه مطلب
 چرا خاراندن، خارش مزمن  را  بدتر می‌کند؟
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 خرداد

چرا خاراندن، خارش مزمن را بدتر می‌کند؟

یکشنبه  ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ 

خراسان رضوی به گفته محققان ژاپنی خاراندن مکرر پوست فقط مشکل خارش را بدتر می‌نماید زیرا پروتئینی آزاد می‌شود که این وضعیت را تشدید می‌کند.

به نقل از آساهی کام، انتظار می‌رود یافته‌ های ماکوتو تسودا، استاد نوروفارماکولوژی در دانشگاه کیوشو و همکاران وی، منجر به ساخت داروی درمانی برای خارش مزمن شود.

تسودا گفت: مشخص شده پروتئینی به‌ نام NPTX۲ ( پنتراکسین عصبی ۲) نقش مهمی در ایجاد خارش دارد. یافتن ترکیبی برای مهار افزایش آن اولین گام به سمت ایجاد یک عامل درمانی موثر است.

اعتقاد بر این است که خارش طولانی‌مدت مرتبط با اگزمای آتوپیک و اگزمای تماسی آلرژیک از چرخه معیوب خارش پوست که با خراشیدگی مکرر ناشی می‌شود، منجر به التهاب پوست و تشدید حس خارش می‌شود.

تاکنون چگونگی این رخداد ناشناخته بود.

این گروه تحقیقاتی متوجه شد تحریک خارش پنتراکسین عصبی ۲ را در اعصاب حسی افزایش می‌دهد.

نتایج تحقیقات آنان نشان داد افزایش حجم پروتئین فعالیت‌های عصبی را برای انتقال احساسات خارش افزایش می‌دهد و ناراحتی بیشتری ایجاد می‌کند.

به گفته اعضای گروه سرکوب قابل‌ توجهی از رفتارهای مرتبط با خارش مانند خاراندن در موش‌هایی که برای آزاد کردن پنتراکسین عصبی ۲ دستکاری شده بودند، تایید شد.

#پشت بام ویترین کسب وکارها

 

ادامه مطلب
 شناسایی ۱۶۰ مبتلا به کرونا و یک فوتی در کشور طی شبانه روز گذشته.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 خرداد

شناسایی ۱۶۰ مبتلا به کرونا و یک فوتی در کشور طی شبانه روز گذشته.

 یکشنبه  ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۴۱ هزار و ۳۵۰ نفر رسید.

 بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت،  از دیروز تا امروز ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۶۸۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۵۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۵۸ هزار و ۹۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۳۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  

 

#پشت بام  ویترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
 تزریق بیش از ۱۵۰ میلیون  واکسن  کرونا در کشور.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 خرداد

تزریق بیش از ۱۵۰ میلیون واکسن کرونا در کشور.

 یکشنبه  ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۲۸۹ دُز رسید.

 بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت،  تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۳۶۵ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۷۵۵ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۱۶۹ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

بر این اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۲۸۹ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته ۲۲ هزار و ۷۳۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها.

 

ادامه مطلب
 خیزش گرد و خاک در تهران تا پنجشنبه تداوم دارد.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 خرداد

خیزش گرد و خاک در تهران تا پنجشنبه تداوم دارد.

 سه‌شنبه  ۳ خرداد ۱۴۰۱

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی از امروز تا روز پنجشنبه (۳ تا ۵ خرداد) گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از امروز تا روز پنجشنبه (۳ تا ۵ خرداد) گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود که گاهی با نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی از مناطق غربی و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از بعد از ظهر پنج شنبه تا جمعه شب(۵ تا ۶ خرداد) در نواحی شمالی استان، آسمانی نیمه‌ابری و گاهی ابری پیش‌بینی می‌شود و رخداد رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی در این نواحی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۴ خرداد) صاف وهمراه با وزش باد و گرد و خاک و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۵ خرداد) کمی ابری همره با وزش باد گاهی باد و گردو خاک  با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی رنگ از وزش باد و گرد و خاک و وزش باد شدید و آلودگی هوا از صبح چهارشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه(۴ خرداد) در تهران خبر داد.

در اثر این مخاطره کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، آسیب به صنایع حساس به گردوخاک ، تاخیر و احتمال لغو پروازها شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت، سقوط اشیاء از ارتفاعات دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان تهران برای کاهش آسیب‌های احتمالی اجتناب از حضور در فضای باز برای تمام گروه‌ها، احتیاط در ترددهای جاده‌ای، مدیریت و محافظت از صنایع حساس به گردوخاک، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه‌کاره، استحکام سازه‌های موقت و عدم پرواز با بالگرد و هواپیماهای سبک را توصیه می‌کند.

 در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد ، خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌ باش دستگاه‌های  مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 موسوی لارگانی: برخورد با تمام .مسببان ریزش. متروپل .آبادان کمترین انتظار است.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 خرداد

موسوی لارگانی: برخورد با تمام .مسببان ریزش. متروپل .آبادان کمترین انتظار است.

سه‌شنبه  ۳ خرداد ۱۴۰۱ 

رییس مجمع نمایندگان اصفهان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در صورت رعایت ضوابط ساخت و ساز در ساختمان متروپل آبادان، فاجعه رخ نمی داد گفت، که برخورد با تمام مسببان در هر مسندی کمترین انتظار است.

 حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به فرو ریختن ساختمان اداری - تجاری متروپل در شهر آبادان نوشت:

حادثه تلخ فروپاشی ⁧‫برج متروپل آبادان‬⁩ و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان مظلوم آبادانی نشان داد. بستن سرچشمه های فساد اداری و حذف امضاهای طلایی از نیازهای اورژانسی کشور است. 

اگر ضوابط ساخت و ساز رعایت شده بود این فاجعه رخ نمی داد. برخورد با تمام مسببان در هر مسندی کمترین انتظار است.

ظهر روز گذشته مجتمع تجاری "متروپل" در خیابان امیری آبادان فرو ریخت؛ در این حادثه تاکنون ۱۱ نفر جان باخته اند و تعدادی مصدوم شده اند. امداد رسانی و آواربرداری در محل حادثه همچنان ادامه دارد. 

بنابر گفته دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان،  تاکنون ۱۰ نفر از مقصران حادثه ساختمان متروپل دستگیر شدند.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 وزیر کشور: نمی‌توان گفت آوار برداری متروپل  کی  تمام میشود.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 خرداد

وزیر کشور: نمی‌توان گفت آوار برداری متروپل کی تمام میشود.

سه‌شنبه  ۳ خرداد ۱۴۰۱ 

 وزیر کشور با اشاره به وضعیت آواربرداری در محل حادثه متروپل گفت: باید با احتیاط کامل حرکت کرد .زیرا هر لحظه ممکن است این سازه ناپایدار فرو بریزد و به این دلیل، کار حساسیت و ریسک‌پذیری بالایی دارد و باید کاملا دقت شود.

احمد وحیدی با اشاره به وضعیت فعلی امدادرسانی و آواربرداری در محل حادثه متروپل اظهار کرد: این واقعه تلخ را به مردم شریف آبادان به ویژه خانواده درگذشتگان تسلیت عرض می‌کنیم. بلافاصله پس از وقوع حادثه، همه مسئولان استانی و محلی ظرفیت خود را جمع کردند تا بتوانند این واقعه را مهار کنند.

 وی ادامه داد: در وهله اول نجات دادن افراد زیر آوار مهم بود ،که تعداد قابل توجهی از هم‌ وطنان نجات پیدا کردند. اما آواربرداری همچنان ادامه دارد. از روز گذشته همه دستگاه‌ها از جمله استانداری، فرمانداری، هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، نیروهای انتظامی و نظامی و ظرفیت پالایشگاه آبادان فعال بوده‌اند.

وزیر کشور گفت: مشکلی وجود دارد و آن هم سازه ناپایداری است که در کنار سازه فروریخته است و این، کار را سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌کند و باید با احتیاط کامل حرکت کرد زیرا هر لحظه ممکن است این سازه ناپایدار فرو بریزد و به این دلیل، کار حساسیت و ریسک‌پذیری بالایی دارد و باید کاملا دقت شود.

وی ضمن درخواست از مردم آبادان برای دور ماندن از محل حادثه عنوان کرد: از همه مردم عزیز آبادان که صبوری می‌کنند درخواست می‌کنیم در این محل حضور پیدا نکنند زیرا منطقه خطرناکی است و حضور آن‌ها کار را برای مجریان سخت می‌کند بنابراین باید خارج از منطقه باقی بمانند.

وحیدی گفت: به دلیل حساسیت موجود و سازه ناپایدار، طبیعتا کار باید با دقت پیش برود. دقیقا نمی‌توان گفت آواربرداری متروپل کی تمام شود اما همه تلاش بر این است که هرچه زودتر بتوانیم عزیزانی را که احتمالا در برخی طبقات محبوس شده‌اند، پیدا کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: تاکنون 10 نفر از شهروندان در حادثه متروپل جان باخته‌اند و 32 نفر نیز زخمی شده‌اند که وضع مساعدی دارند. امیدواریم که با تلاشی که صوت  می‌گیرد بتوانیم با سرعت‌بخشی بیشتر به آواربرداری، کار را سریعتر انجام دهیم.

وحیدی در پایان با اشاره به وضعیت امکانات گفت: خوشبختانه کمبودی نداریم و امکانات به اندازه کافی در منطقه وجود دارد، اما با توجه به محدودیت محیطی و وجود سازه‌ها، روند کار را باید با حساسیت دنبال کرد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
 تعطیلی چهارشنبه تهران به جز بانک‌ها ،تصمیم گیری درباره امتحانات پایه دوازدهم با آموزش و پرورش.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 خرداد

تعطیلی چهارشنبه تهران به جز بانک‌ها ،تصمیم گیری درباره امتحانات پایه دوازدهم با آموزش و پرورش.

 سه‌شنبه  ۳ خرداد ۱۴۰۱ 

محسن منصور از تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان تهران برای فردا چهارشنبه چهارم خرداد ماه خبر داد و گفت: بانک ها با توجه به ارتباطی که با اصناف دارند خدمت رسانی شان انجام خواهد شد.

استاندار تهران گفت: پدیده گرد و خاک در حوزه مرکزی کشور ظرف ۱۲ سال گذشته بی سابقه بوده و هیچ گاه به این شدت رخ نمی داده است. لذا گلایه هایی که در خصوص تاخیر در اعلام تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا عنوان می شود به چند دلیل اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: دستگاه های تخصصی که عضو کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران هستند، همچون هواشناسی می توانند  کلیت را پیش بینی کنند .اما متاسفانه توان ارائه و تشخیص شاخص دقیق را ندارند. از سوی دیگر قانون ما را مکلف کرده است که بر اساس شاخص های دقیق تصمیم گیری کنیم.

منصوری ادامه داد: البته در تلاش هستیم با افزایش توان دستگاه های مرتبط  مشکل تاخیر در پیش بینی و اتخاذ تصمیمات را حل کنیم.

وی افزود: برای فردا غلظت آلاینده ها نسبت به امروز کمتر می شود ولی همچنان در شرایط ناسالم قرار می گیرد. لذا کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیم گرفت کلیه مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان تهران فردا چهارشنبه چهارم خرداد ماه تعطیل باشند اما با توجه به ارتباط اصناف با بانک ها، بانک ها فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

منصوری تاکید کرد: با توجه به هماهنگی که با استان البرز انجام دادیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز نیز تصمیمات مشابه استان تهران را اتخاذ کرده است.

وی در خصوص امتحانات دانش آموزان نیز گفت: امتحانات هماهنگ نهایی پایه دوازدهم به صورت کشوری برگزار می شود. لذا تصمیم گیری آن توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 کلیه امتحانات فردای مدارس تهران به جز «نهایی پایه دوازدهم»  لغو شد.
اخبار روزانه
  • modir

  • 01 خرداد

کلیه امتحانات فردای مدارس تهران به جز «نهایی پایه دوازدهم» لغو شد.

 سه‌شنبه  ۳ خرداد ۱۴۰۱

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که فردا امتحانات نهایی پایه دوازدهم در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور، مطابق برنامه‌ امتحانات از پیش تعیین شده برگزار می‌شود.

 صادق ستاری فرد در صفحه توییترش اعلام کرد: ‏باتوجه به تصمیم‌ استانداری‌ها و اعلام تعطیلی مدارس در برخی از مناطق و استانها، به اطلاع می رساند؛ امتحانات نهایی پایه دوازدهم در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور، مطابق برنامه‌ امتحانات از پیش تعیین شده برگزار می‌شود.

 

آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد که فردا کلیه مقاطع تحصیلی شهر تهران تعطیل است و امتحانات داخلی، هماهنگ پایه ششم و پایه نهم نیز فردا چهارشنبه لغو شده است.

بر اساس اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، کلیه امتحانات داخلی واحدهای آموزشی روز چهارشنبه چهارم خرداد ۱۴۰۱ لغو و توسط شورای مدرسه و مدیران واحدهای آموزشی مربوطه متعاقبا برنامه ریزی و به اطلاع اولیاء و دانش آموزان خواهد رسید.

محسن زارعی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی همچنین در این رابطه تاکید کرده است که امتحانات نهایی پایه دوازدهم فردا برگزار می شود و تصمیم به برگزاری امتحانات داخلی سایر پایه ها با استانداری ها یا فرمانداری هایی که اعلام تعطیلی کرده اند، خواهد بود.

وی در خصوص تعیین تکلیف امتحانات داخلی مدارس نیز تایید کرد: این امتحانات به صورت داخلی برگزار می شوند و در مناطقی که تعطیل اعلام شده اند، استانداری ها و یا فرمانداری هایی  که مدارس را تعطیل کرده اند در مورد برگزاری یا عدم برگزاری این امتحانات اطلاع رسانی خواهند کرد در صورتی که این امتحانات در آن مناطق برگزار نشود، در تاریخ دیگری که از سوی آموزش و پرورش اعلام خواهد  شد، این امتحانات برگزار خواهد شد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
;