گردشگری

جستجو
تبلیغات متنی
 تنفس  هوای  ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران.
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

تنفس هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران.

 چهارشنبه  ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت امروز (۲۵ اسفندماه) با توجه به افزایش ترافیک صبحگاهی، عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها هوای تهران در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

 بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، صبح روز چهارشنبه (۲۵ اسفندماه) همزمان با افزایش ترافیک صبحگاهی، عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها، افزایش غلظت ذرات معلق در برخی مناطق پرتردد سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد. افزایش تدریجی تندی باد و احتمال بارش پراکنده در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند.

وزش باد مؤثر و گاهی نسبتاً شدید همراه با شرایط ناپایدار جوی تا اواخر وقت چهارشنبه سبب کاهش غلظت ذرات معلق می‌شود، با این حال احتمال گسیل گردوخاک در برخی مناطق مستعد و کاهش کیفیت هوا وجود خواهد داشت.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

با آغاز تردد خودروها در صبح روز پنجشنبه (۲۶ اسفندماه) همراه با کاهش نسبی تندی باد بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در پاره‌ای از مناطق پرتردد دور از انتظار نیست.

رشد تدریجی ناپایداری جوی و افزایش تندی باد در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، هرچند می‌تواند با گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه باشد. این شرایط جوی تا شامگاه پنجشنبه ادامه خواهد یافت و کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۴۶ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۲۴ و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 خدمات‌ رسانی مترو  به تماشاگران دربی  تهران.
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

خدمات‌ رسانی مترو به تماشاگران دربی تهران.

 چهارشنبه ۲۵ اسفند 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات‌رسانی متروی تهران و حومه به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس خبر داد.

 احسان حامد مقدم با اشاره به برگزاری مسابقه دربی در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه، گفت: متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در روز پنجشنبه، تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال را جهت تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط ۵ مترو منتقل کرده و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.


بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، وی با بیان اینکه زمان فعالیت خط ۵ متروی تهران در این روز تا ساعت ۲۲ است، تصریح کرد: به منظور تسهیل تردد و رفاه حال مسافران و تماشاگران این مسابقه، اعزام قطارهای فوق‌العاده پیش‌بینی شده است و در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی، این قطارها اعزام خواهند شد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 کاهش دما در تهران (یخبندان شبانه سطح زمین)
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

کاهش دما در تهران (یخبندان شبانه سطح زمین)

 چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ 

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده،آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید و خیلی شدید و احتمال خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی وکاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

 بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در بعضی ساعت‌های امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ اسفندماه) وزش باد شدید تا خیلی شدید در سطح استان با احتمال خیزش موقتی گردوخاک به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی و گاهی افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات مورد انتظار است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

از غروب امروز تا جمعه (۲۵ تا ۲۷ اسفندماه) کاهش محسوس دما به‌طور میانگین بین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات و طی روزهای شنبه و یکشنبه (۲۸ و ۲۹ اسفندماه) افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

از غروب جمعه تا یکشنبه به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه ، سکون نسبی جو و در نواحی پرتردد و صنعتی در بعضی ساعت‌ها انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی و لواسان با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۶ اسفندماه) صاف و گاهی قسمتی ابری و وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۲۷ اسفندماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد ودر بعد از ظهر غبارمحلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۴ و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
چه تمهیداتی اتوبوسرانی تهران برای پنجشنبه و جمعه آخر سال و دربی در نظر دارد؟
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

چه تمهیداتی اتوبوسرانی تهران برای پنجشنبه و جمعه آخر سال و دربی در نظر دارد؟

 چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان این شرکت در پنجشنبه و جمعه آخر سال و مسابقه دربی خبر داد.

 شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شهروندان که قصد عزیمت به بهشت زهرا(س) و زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال را دارند از ساعت ۵:۳۰ بامداد روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند ماه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از  مبادی شهرک ولیعصر(عج)، سه راه تهرانپارس، پایانه خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، میدان راه آهن، پایانه آزادی و میدان شهرری اقدام می‌کند.


بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، همچنین با توجه به برگزاری مسابقه شهرآورد پایتخت بین تیم های پرسپولیس و استقلال در روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه، این شرکت با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، نسبت به جابجایی تماشاگران گرامی از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه متروی مربوطه نیز اقدام خواهد کرد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
حدود  نیمی از املاک آموزش و پرورش در کشور مستند سازی شده است.
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

حدود نیمی از املاک آموزش و پرورش در کشور مستند سازی شده است.

 سه‌شنبه  ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه ۵۱ درصد از املاک آموزش و پرورش در کشور مستند سازی شده‌اند و مستند سازی باقی املاک را نیز با سرعت دنبال خواهیم کرد.

قاسم احمدی لاشکی سه‌شنبه ۲۴ اسفند در سفر به فارس در دیدار با مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک فارس در جلسه انلاین با روسای آموزش و پرورش سراسر استان، گفت: تفاهم نامه های خوبی در راستای مستند سازی املاک اموزش و پرورش با دستگاه‌های مختلف کشور انعقاد کرده‌ایم.

او افزود: قریب به یکصد و یک هزار ملک در آموزش و پرورش سراسر کشور وجود دارد و از زمانی که مستند سازی املاک شروع شده است ملک‌های گم شده آموزش و پرورش نیز در حال کشف است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

احمدی لاشکی گفت:خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش با قرار گرفتن در جمع ۳ دستگاه برتر مستند ساز املاک به عنوان دومین وزارت خانه در سندسازی املاک در کشور شناخته شد. 

او افزود: آموزش و پرورش فارس نیز در ردیف ۳ استان اول کشور از حیث کمیت املاک است و تقریبا ۴۵ درصد از املاک این استان سند دار شده‌اند که انتظار است مابقی املاک نیز به سرعت مستند سازی شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با چشم اندازی ۳ ساله اقدام به سند سازی املاک کرده ایم که باتوجه به اینکه در بعضی از املاک اختلافاتی با دیگر دستگاه ها وجود دارد ممکن است این فرایند کمی طول بکشد.

احمدی لاشکی افزود: خوشبختانه تفاهم نامه ۳ جانبه با بنیاد مسکن و ثبت اسناد کشور کار مستند سازی را تسهیل کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: نسبت به املاک آموزش و پرورش که بخش برزگی از آن را خیرین اهدا کرده اند باید حساسیت به خرج دهیم.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 دانش آموزان با استعداد شناسایی و معرفی شدند.
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

دانش آموزان با استعداد شناسایی و معرفی شدند.

 چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

وزیرآموزش و پرورش بر شناسایی و معرفی دانش‌آموزان با استعداد در فرآیند طرح شهاب، تأکید کرد.

 یوسف نوری در دیدار با تعدادی از مدال‌آوران المپیادهای علمی بین‌المللی و کشوری و اعضای کانون دانش پژوهان نخبه که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)،  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص نخبگان اظهارکرد: کانون دانش پژوهان نخبه، نقش حلقه میانی را بین حاکمیت و مردم ایفا می‌کنند لذا برای تحقق عدالت تربیتی باید از حداکثر ظرفیت این حلقه میانی بهره‌مند شویم.

وی باور داشتن را یکی از عوامل موفقیت توصیف و تصریح کرد: همه مراحل مسیر نخبگی، مهم و ارزشمند است اما چنان‌که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تاکید  فرموده‌اند؛ مهم‌ترین بخش این فرآیند تاثیر تربیتی است که بر روی خود افراد نخبه ایجاد می‌شود.

 وزیر آموزش و پرورش، نقش تربیتی نخبگان را بسیار مهم دانست و افزود: انتظار می‌رود طرح شهاب و  مدارس سمپاد در فرآیند شناسایی و معرفی دانش آموزان با استعداد به کانون دانش پژوهان نخبه همکاری و بیش از پیش تلاش کنند.

وی با اشاره به توجه جدی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به نخبگان، خاطرنشان کرد: نخبگان در حالی که مسیرهای علمی را طی می‌کنند شخصیت خود را نیز می‌سازند و سپس به انتشار ویژگی‌های خوب نخبگی در جامعه می‌پردازند.

نوری با اشاره به اینکه مدیریت جهادی، بهترین نوع مدیریت است، ادامه داد: کار جهادی، بسیار ارزشمند است و نخبگان در این مسیر ارزشمند قرار گرفته‌اند، هر چند این مسیر دارای سختی‌هایی است اما با تلاش بیشتر به موفقیت‌های ارزشمندتری می‌توان رسید.

عضو کابینه دولت مردمی از اهتمام دولت در به‌کارگیری نخبگان خبر داد و تصریح کرد: کتاب‌های خوبی را کانون دانش پژوهان نخبه به چاپ رسانده است.کانون باید گستره فعالیت‌های خود را در راستای برقراری عدالت آموزشی در سایر نقاط کشور توسعه دهد و به صورت شبکه‌ای فعالیت و دانش آموزان مستعد را جذب و هدایت کند.

نوری گفت: یکی از روش‌های مبارزاتی حضرت امام خمینی (ره) فعالیت‌های شبکه‌ای بود لذا کانون نخبگان نیز باید با بهره‌مندی از این الگو به صورت شبکه‌ای فعالیت کند و به نخبه پروری بپردازد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی ادامه داد: خیرین می‌توانند در فراهم کردن زیرساخت فعالیت‌های نخبگان ایفای نقش کنند و زمینه را برای ظهور و بروز استعدادهای نخبگان کشور فراهم کنند.

شایان ذکراست؛ کانون دانش پژوهان نخبه یکی از تشکیلات مردم نهاد و دارای۵۰۰ عضو است که با عضوگیری از بین مدال‌آوران ملی و جهانی به صورت شبکه‌ای در سطح کشور به فعالیت می‌پردازد و در شناسایی و تربیت دانش آموزان مستعد و دارای استعداد برتر، تلاش می‌کند.

گفتنی است؛ در این دیدار برخی از مدال آوران بی واسطه با وزیر سخن گفتند.

#پشت بام  ویترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
 نقش ۲۰ درصدی همیاران پلیس  در کاهش آسیب‌ دیدگی تصادفات.
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

نقش ۲۰ درصدی همیاران پلیس در کاهش آسیب‌ دیدگی تصادفات.

 چهارشنبه  ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ 

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی بر نقش موثر همیاران پلیس در کاهش تصادفات خودرویی تاکید کرد.

 عباس مهاجر در همایش آماده باش نوروزی «همیاران پلیس»، «پلیس یاران نوجوان» و «فرهنگیاران ترافیک» ضمن تبریک به همیاران پلیس برای قبول این مسئولیت اجتماعی اظهار کرد: همیاران پلیس برای سنجش شایستگی عمومی جامعه، فرهنگ رانندگی و ترافیک و انضباط اجتماعی نمادهای خوبی هستند.

وی افزود: براساس پژوهشی که در بخش پلیس انجام شده است، نقش همیاران پلیس ۲۰ درصد در کاهش آسیب دیدگی مردم در حوادث خودرویی موثر بوده است.

مهاجر خطاب به همیاران پلیس بیان کرد: باید به پلیس کمک کنیم که نقش ۱۱ میلیون دانش آموز دو برابر شود و به خانواده خود قواعد راهنمایی رانندگی را با احترام گوشزد کنیم.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: اراده آموزش و پرورش براین است که در اجرای این طرح در کنار پلیس باشد باید در این طرح اقدامات آموزش و پرورش به کمک پلیس در کتب درسی و کارگاه های آموزشی و فرهنگ سازی در فضاهای پرورشی دیده شود.

وی افزود: طبق پژوهشی در آموزش و پرورش ۷۵ درصد بچه ها به نقش همیاران پلیس علاقه دارند.

ضمن درخواست از رئیس پلیس راهور ناجا اشاره کرد: سامانه ها و زیرساخت های مجازی راه اندازی و تامین شود همچنین در تولید محتواها به ما کمک‌ شود تا بتوان طرح همیاران پلیس را به خوبی اجرا و برگزار کرد.

سرهنگ عین الله جهانی در همایش آماده باش نوروزی «همیاران پلیس»، «پلیس یاران نوجوان» و «فرهنگیاران ترافیک» اظهار کرد: دانش آموزانی که در طرح همیاران پلیس شرکت کردند نشان دادند نقش موثری در ترافیک دارند در سراسر کشور هماهنگی خوبی با معاونت پرورشی و فرهنگی داریم و انشالله در این راستا گام های خوبی در دولت جدید برداشته می شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در مدارس روستاها حضور بیشتری داشته باشیم و این مدارس را پوشش دهیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جهانی بیان کرد: به همیاران پلیس نوید می دهیم مسابقه بزرگ عکاسی طراحی شده تا در سفرهای نوروزی دانش آموزان از رفت و آمدها عکس بگیرند و برای ما بفرستند. پس از داوری این عکس ها به ۲۰۰ نفر جایزه اهدا می شود.

#پشت بام وترین کسب و کارها

 

ادامه مطلب
کاهش بار کرونا در تهران( آمادگی بیمارستان‌های پایتخت برای نوروز).
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

کاهش بار کرونا در تهران( آمادگی بیمارستان‌های پایتخت برای نوروز).

  •  چهارشنبه /  ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ 

معاون درمان ستاد کرونای استان تهران اعلام کرد

کاهش بار کرونا در تهران/ آمادگی بیمارستان‌های پایتخت برای نوروز

 

عکس خبر آرشیوی است.

معاون درمان ستاد کرونای استان تهران با اشاره به روند رو به افول کرونا در استان، از آمادگی بیمارستان‌های پایتخت برای نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

دکتر نادر توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش بار بیماری کرونا در پایتخت، گفت: مراجعه روزانه به مراکز درمانی به ۲۵۰۰ مورد رسیده است که تعداد بستری‌های روزانه نیز ۲۵۰ نفر است. همچنین تعداد کل بستری حال حاضر نیز ۱۶۰۰ نفر است که ۶۷۰ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند. با کاهش موارد فوتی کرونا در تهران اکنون موارد مرگ و میر روزانه حدودا ۳۰ نفر است.

وی درباره پیش‌بینی شرایط تهران در روزهای آتی، تصریح کرد: روند ما قطعا کاهشی خواهد بود و در ایام نوروز هم ان‌شاءالله مشکل جدی نخواهیم داشت. آنچه مسلم است مهمترین مسئله بحث سفرها است که امسال با توجه به اینکه سال‌های قبل محدودیت داشتیم، قطعا تعداد سفر بسیار بالا می‌رود. توصیه مشخص ما تکمیل واکسیناسیون و خودداری از حضور در تجمعات است.

توکلی تاکید کرد: تاکنون پیش‌بینی ما این است که بعد از نوروز هم ان‌شاءالله اتفاق خاصی از نظر بیماری نیفتد. روند بیماری خیلی افت پیدا کرده است. سال قبل مشکل واکسیناسیون را داشتیم اما اکنون تعداد زیادی از مردم واکسن تزریق کردند و نگرانی کمتری نسبت به نوروز ۱۴۰۰ داریم.

وی درباره آمادگی بیمارستان‌های پایتخت در نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: بسته امداد نوروز ابلاغ شده است و آمادگی لازم دیده شده است. با توجه به اینکه بیمارستان‌ها از ۱۵ اسفند اعمال جراحی الکتیو را کاهش داده‌اند، به هیچ عنوان مشکل تخت نداریم.

ادامه مطلب
 افتتاح شعبه‌ای از بزرگترین صرافی رمزارز دیجیتال در دبی
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

افتتاح شعبه‌ای از بزرگترین صرافی رمزارز دیجیتال در دبی

 سه‌شنبه  ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ 

صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال اف تی ایکس (FTX) اعلام کرد که مجوز دارایی مجازی در دبی را دریافت کرده و یک دفتر مرکزی منطقه‌ای در این شهر راه‌اندازی خواهد کرد.

اف تی ایکس یک بخش فعال در اروپا و خاورمیانه و از مجریان مرکز تجارت جهانی دبی است.

سام بانکمن-فرید، مدیر اجرایی این صرافی در بیانیه‌ای گفت: این شرکت محصولات مشتقات رمزنگاری پیچیده با تسویه حساب متمرکز طرف مقابل را به بازارهای نهادی ارائه خواهد کرد. امارات متحده عربی به دنبال جذب برخی از بزرگترین شرکت‌های ارز دیجیتال و فین تک در جهان است.

بر اساس داده‌های گردآوری شده توسط پایگاه تجزیه و تحلیل بلاک‌چین  (Chainalysis) در ژوئن ۲۰۲۱، امارات‌ متحده عربی سومین بازار ارزهای دیجیتال در منطقه بود و پس از ترکیه و لبنان قرار دارد.

پاتریک گرون، مدیر اف تی ایکس می‌گوید: قطعیت و اعتباری که دبی در پایبندی خود به این تعهدات تضمین می‌کند، به اف تی ایکس اجازه می‌دهد تا استراتژی کلی خود را برای تبدیل شدن به اولین ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی که به صورت کاملا تنظیم شده وارد بازارهای جهانی می‌شود، با خیال راحت دنبال کند.

این صرافی پس از جمع‌آوری ۴۰۰ میلیون دلار در دور سری C که در ژانویه اعلام شد، به ارزش ۳۲ میلیارد دلار رسید.

اف تی ایکس حدود سه سال پیش تاسیس شد و  تاحدودی از طریق بازاریابی مانند تبلیغ در سوپربول (Super Bowl)  به یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شده است.

افتتاح این شعبه تلاش برای به دست آوردن مشتریان نهادی از طریق یک واحد جدید است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
اعلام  تلفن اطلاع‌ رسانی تورهای تهرانگردی .
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

اعلام تلفن اطلاع‌ رسانی تورهای تهرانگردی .

 سه‌شنبه  ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

معاون گردشگری استان تهران از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاع‌رسانی تورهای نوروزی تهرانگردی از جمعه، ۲۷ اسفندماه خبر داد.

 علی رفیعی گفت: علاقه‌مندان از طریق شماره تلفن ۸۸۴۴۸۱۵۰ می‌توانند درباره زمان، مسیر و چگونگی ثبت‌نام تورهای تهرانگردی اطلاعات کسب کنند.

معاون گردشگری استان تهران افزود: هدف این سامانه، اطلاع‌رسانی‌ مناسب به گردشگران و شهروندان در تعطیلات نوروز و هچنین معرفی برنامه تورهای تهرانگردی دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز است.

به گفته او، کارشناسان معاونت‌ گردشگری استان تهران از روز جمعه ۲۷ اسفندماه تا ۱۲ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر پاسخگوی سوالات درباره تورهای تهرانگردی هستند.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
;