گردشگری

جستجو
تبلیغات متنی
اعلام  تلفن اطلاع‌ رسانی تورهای تهرانگردی .
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

اعلام تلفن اطلاع‌ رسانی تورهای تهرانگردی .

 سه‌شنبه  ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

معاون گردشگری استان تهران از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاع‌رسانی تورهای نوروزی تهرانگردی از جمعه، ۲۷ اسفندماه خبر داد.

 علی رفیعی گفت: علاقه‌مندان از طریق شماره تلفن ۸۸۴۴۸۱۵۰ می‌توانند درباره زمان، مسیر و چگونگی ثبت‌نام تورهای تهرانگردی اطلاعات کسب کنند.

معاون گردشگری استان تهران افزود: هدف این سامانه، اطلاع‌رسانی‌ مناسب به گردشگران و شهروندان در تعطیلات نوروز و هچنین معرفی برنامه تورهای تهرانگردی دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز است.

به گفته او، کارشناسان معاونت‌ گردشگری استان تهران از روز جمعه ۲۷ اسفندماه تا ۱۲ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر پاسخگوی سوالات درباره تورهای تهرانگردی هستند.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
سقوط  نفت به مرز ۱۰۰ دلار.
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

سقوط نفت به مرز ۱۰۰ دلار.

 سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ 

قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر مذاکرات آتش بس میان روسیه و اوکراین و نگرانیها در خصوص تقاضا در چین پس از افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹، به پایین‌ترین قیمت دو هفته اخیر سقوط کرد.

 بهای معاملات نفت برنت چهار دلار و ۲۰ سنت معادل ۳.۹ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۰۲ دلار و ۷۰ سنت در هر بشکه رسید. نفت برنت روز گذشته ۵.۱ درصد سقوط کرده بود.

بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا برای نخستین بار از اول ماه مارس به پایین ۱۰۰ دلار سقوط کرد و با چهار دلار و ۳۰ سنت معادل ۴.۲ درصد کاهش، به ۹۸ دلار و ۷۱ سنت در هر بشکه رسید. شاخص نفت آمریکا روز دوشنبه ۵.۸ درصد سقوط کرده بود.

توشیتاکا تازاوا، تحلیلگر شرکت فوجی‌تومی سکیوریتیز گفت: انتظارات برای تحولات مثبت در مذاکرات آتش بس میان روسیه و اوکراین، امیدها به تسهیل محدودیت عرضه در بازار جهانی نفت را برانگیخته است. قرنطینه‌های جدید برای محدود کردن شیوع پاندمی کووید ۱۹ در چین هم نگرانیهایی را نسبت به کندی رشد تقاضا به وجود آورده است.

سرزمین اصلی چین روز سه شنبه شاهد افزایش چشمگیر آمار روزانه ابتلا به کووید ۱۹ بود و با شیوع سریع ابتلا در شمال شرق این کشور، موارد جدید نسبت به روز قبل دو برابر ضشد و به بالاترین رکورد در دو سال گذشته رسید.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین اواخر روز دوشنبه گفت: مذاکرات با روسیه که دومین صادرکننده بزرگ نفت جهان است، روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

در این بین، آمریکا پس از مذاکرات فشرده روز دوشنبه، به چین نسبت به کمک به روسیه در حمله به اوکراین هشدار داد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

دو منبع آگاه به رویترز اعلام کردند تولید نفت و میعانات گازی روسیه با وجود تحریم‌ها، در مارس به ۱۱.۱۲ میلیون بشکه در روز رشد کرده است. آمریکا هفته گذشته واردات نفت و فرآورده های نفتی روسیه را ممنوع اعلام کرد و انگلیس اعلام کرد به واردات از روسیه تا آخر سال ۲۰۲۲ خاتمه می دهد. اعضای اتحادیه اروپا با چهارمین بسته تحریم‌ها علیه روسیه موافقت کردند اما این تحریم‌ها شامل صادرات انرژی نشد.

فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی روز دوشنبه از کشورهای تولیدکننده نفت خواست نفت بیشتری برای تثبیت بازارها تولید کنند.

یک مقام دولت انگلیس اعلام کرد بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس تلاش می کند عربستان سعودی را برای افزایش تولید نفت خود متقاعد کند.

تحلیلگران می گویند توافق با ایران می تواند یک میلیون بشکه در روز به عرضه به بازار نفت اضافه کند اما برای جبران عرضه از دست رفته روسیه کافی نخواهد بود.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 سر به زیر شدن طلا!
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

سر به زیر شدن طلا!

 سه‌شنبه  ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ 

قیمت طلا در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین حد خود در بیش از یک هفته گذشته رسید زیرا بازدهی خزانه‌داری ایالات‌متحده در آستانه افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو افزایش یافت و امیدواری‌ها برای پیشرفت در مذاکرات روسیه و اوکراین باعث تضعیف بیشتر جذابیت پناهگاه امن این فلز گرانبها شد.

 بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با کاهش ۱۵.۷۰ درصدی همراه بود و به ۱۹۳۵ دلار و ۶۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته به ۱۹۷۴ دلار و ۱۰ سنت رسیده بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، بهای هر اونس طلا با ۰.۸۰ درصد کاهش به ۱۹۳۶ دلار و ۶۰ سنت رسید و روز گذشته با ۰.۸۵ درصد کاهش، به ۱۹۷۵ دلار و ۴۰ سنت رسید. این به‌روزرسانی قیمت طلا در ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه صبح به وقت شرقی است و امروز نیز همچنان روند کاهشی را در پیش گرفته است.

بازدهی خزانه داری ایالات‌متحده در روز دوشنبه به بالاترین حد در دو سال و نیم گذشته رسید، در حالی که انتظار می‌رود روز چهارشنبه فدرال رزرو اولین افزایش نرخ بهره در سه سال اخیر را داشته باشد تا بتواند تورم فزاینده‌ای را که نشانه‌ای از کاهش نشان نمی‌دهد را مهار کند.

طلا نسبت به افزایش نرخ‌های بهره آمریکا که هزینه فرصت نگهداری شمش‌های بدون بازده را افزایش می‌دهد، بسیار حساس است. به گزارش رویترز، پالادیوم پس از کاهش بیش از ۱۵ درصدی در جلسه قبل به دلیل کاهش ترس از عرضه، با یک درصد کاهش به ۲۳۶۳.۰۶ دلار در هر اونس رسید.

هر اونس نقره با ۰.۴ درصد کاهش به ۲۴.۹۲ دلار رسید، در حالی که پلاتین با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۰۲۹.۱۶ دلار رسید.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 تایید کانادا برای  واردات گوشت گاو از برزیل .
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

تایید کانادا برای واردات گوشت گاو از برزیل .

 سه‌شنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ 

مقامات دو کشور کانادا و برزیل اعلام کردند که کانادا واردات گوشت گاو و خوک از برزیل را که به دلیل موارد بهداشتی متوقف شده بود، تایید کرده است.

 ترزا کریستینا دیاس، وزیر کشاورزی برزیل اظهار کرد که بازار گوشت خوک و گاو این کشور شروع به کار کرده است.

آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا به رویترز گفت که واردات گوشت مرغ خام و پخته شده، گوشت خوک و گوشت گاو از برزیل را تایید کرده است.

دیاس که برای گفت‌وگو با شرکت‌های پتاس و سایر تامین‌کنندگان کود به کانادا سفر کرده است، اظهار کرد که بسته‌بندی‌کنندگان گوشت برزیلی اکنون می‌توانند محصولات خود را به بیش از ۲۰۰ بازار در سراسر جهان صادر کنند که هدف او از زمان تصدی این وزارت در بیش از سه سال پیش بود.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 ورود محموله جدید واکسن(سهم کمتر از ۱۲ درصدی آسترازنکا)
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

ورود محموله جدید واکسن(سهم کمتر از ۱۲ درصدی آسترازنکا)

 سه‌شنبه  ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

محموله جدید واکسن آسترازنکا، شب گذشته وارد ایران شد؛ این واکسن کمتر از ۱۲ درصد از واردات را در اختیار دارد.

 در چند ماه اخیر با توجه به کاهش نیاز، واردات واکسن محدودتر از قبل انجام می‌شود ولی اغلب این واردات و یا اهدای صورت گرفته در این مدت مربوط به واکسن آسترازنکا بوده است.

طی دو شب گذشته در مجموع دو میلیون و ۱۹۱ هزار و ۹۰۰ دوز واکسن آسترازنکا وارد ایران شد که محموله اول، یک میلیون و ۴۱۳هزار و ۶۰۰ دوز اهدایی از آلمان و شب گذشته نیز ۷۷۷ هزار و ۹۰۰ دوز دیگر به عنوان اهدایی از این کشور بوده است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

گزارش گمرک ایران از واردات واکسن نشان می‌دهد که از ابتدای این جریان یعنی از نیمه ماه بهمن ۱۳۹۹ تاکنون ۱۵۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۸۰۸ دوز واکسن وارد ایران شده است.

با این واردات مجموع واکسن آسترازنکای وارداتی به بیش از  ۱۸میلیون و ۸۳۶ دوز رسید که بیانگر سهم حدود ۱۱.۹ درصدی این واکسن از مجموع واردات واکسن است، سینوفارم بالاترین سهم را با بیش از ۸۰ درصد دارد.

واکسن آسترازنکا  در مدت اخیر با حواشی نیز همراه بود و محموله ۸۲۰ هزار دوزی وارداتی از لهستان با توجه به غیر مجاز بودن منبع که گفته شد ساخت آمریکا بوده است، مرجوع شد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
پلیس برای کاهش ۴۹ درصدی سوانح ترافیکی در نوروز برنامه ریزی کرد.
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

پلیس برای کاهش ۴۹ درصدی سوانح ترافیکی در نوروز برنامه ریزی کرد.

 سه‌شنبه  ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از برنامه‌ریزی برای کاهش ۴۹ تا ۵۰ درصدی سوانح و حوادث ترافیکی در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

 سردار سید کمال هادیانفر در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۱ که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های فرمانده کل انتظامی کشور اولین جلسه شورایعالی ایمنی و حمل و نقل کشور برگزار شد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

وی با بیان اینکه توجه دولت متمرکز بر موضوع سفرهای نوروزی و ایمنی ترافیک در این ایام شده است، گفت: بنا شد جلسات بعدی شورایعالی ایمنی و حمل و نقل هر دو ماه یک بار با حضور رییس جمهور یا معاون اول رییس جمهوری برگزار شود.

هادیانفر با تاکید بر اینکه مدیریت ترافیک، تسهیل تردد، ایمنی تردد و خدمت رسانی به مردم جزو اولویت‌ها و اهداف همیشگی پلیس است، گفت: کاهش ۴۹ تا ۵۰ درصدی سوانح و حوادث ترافیکی در برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی خواهد شد و ماهم برای آن برنامه‌ریزی کرده و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: باید برای تحقق این مهم از همین فروردین ماه و طرح نوروزی ۱۴۰۱ شروع کنیم و کاهش ۴۹ تا ۵۰ درصدی حوادث ترافیکی را در این ماه و با مشارکت تمام دستگاه‌ها اجرایی کنیم.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 ورود توده گرد و خاک از غرب کشور (کاهش دما تا ۸ درجه در شرق).
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

ورود توده گرد و خاک از غرب کشور (کاهش دما تا ۸ درجه در شرق).

 سه‌شنبه  ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و وزش باد شدید در در برخی استان‌ها، انتقال توده هوا از کشورهای همسایه غربی به نواحی غرب و جنوب غرب کشور و کاهش دما تا ۸ درجه سانتیگراد خبر داد.

صادق ضیاییان  درباره شرایط جوی کشوراظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز سه‌شنبه (۲۴ اسفندماه) در نواحی شمال غرب، غرب، شمال شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف همچنین در بخش‌هایی از مرکز بارش پراکنده انتظار می‌رود.

 وی افزود: چهارشنبه(۲۵ اسفندماه) سامانه بارشی در نوار شمالی کشور، بخش‌هایی از مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و پنجشنبه (۲۶ اسفندماه) در سواحل دریای خزر، نواحی شمال شرق و با شدت کمتر در شمال غرب کشور فعالیت خواهد داشت و از اواخر وقت پنجشنبه سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج خواهد شد و طی روزهای جمعه و شنبه(۲۷ و ۲۸ اسفندماه) در نواحی شمال غرب بارش باران و برف و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود. 

به گفته ضیاییان امروز(۲۴ اسفندماه) در نواحی مرکزی به‌ویژه در استان‌های اصفهان، یزد، فارس، کرمان وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و این شرایط در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر نواحی ذکر شده برای دامنه‌های جنوبی البرز، جنوب شرق و به‌تدریج شرق و شمال شرق انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۴ و ۲۵ اسفندماه) انتقال توده گرد و خاک از کشورهای همسایه غربی به نواحی غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست و امروز و فردا روند کاهش دما ۴ تا ۶ درجه ساتتیگراد در استان‌های ساحلی دریای کشور ادامه خواهد داشت و چهارشنبه در نواحی غرب، شمال غرب، پنجشنبه(۲۶ اسفندماه) در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق و جمعه در نواحی شرق و جنوب شرق کاهش دما ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: امروز نیمه غربی خلیج فارس، چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و جمعه و شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و طی سه روز آینده دریای خزر مواج و متلاطم خواهند بود.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۵ اسفندماه) نیمه ابری تا ابری و گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ و برای روز پنجشنبه (۲۶ اسفندماه) کمی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ اسفند ماه) بندرعباس با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۶- و ۷- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 نحوه  جمع‌آوری  کمک‌های  مردمی  برای  نیازمندان  د ر آستانه  سال  نو.
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

نحوه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان د ر آستانه سال نو.

 سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

سرپرست بهزیستی استان تهران در آستانه سال نو نحوه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان را اعلام کرد.  

سمانه زمانی با اشاره به جامعه هدف بهزیستی که شامل معلولان، زنان سرپرست خانوار، افراد از کار افتاده و ایتام نیازمند هستند، گفت: جامعه هدف نیازمند مساعدت و یاری مردم نیک‌اندیش استان تهران هستند.

وی با بیان اینکه بهزیستی به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی دولت، وظایف پرشماری را در راستای تلطیف فضای معنوی جامعه برعهده دارد، خاطرنشان کرد: تشکیلات بهزیستی در سراسر استان تهران حلقه واسطه‌ای میان نگاه خیراندیش جامعه خیران و نیاز نیازمندان است و در همه ایام سال و مناسبت‌های مختلف در کمال شفافیت و صداقت به این رسالت قانونی خود عمل کرده است.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

سرپرست بهزیستی استان تهران ادامه داد: بهزیستی همیشه خود را تسهیل‌گر جامعه در خصوص تامین امنیت روانی و همچنین رساندن کمک‌های افراد نیک اندیش به نیازمندان در کمترین زمان ممکن می‌داند و از این رو مکانی شایسته برای جمع‌آوری اعانات و هدایای مردمی است.

در همین راستا زمانی به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه سال نو برای نیازمندان تاکید و به تشریح روش‌های جذب مشارکت‌های مردمی پرداخت و گفت: خیران می‌توانند در این ایام کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران نزد بانک مرکزی ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ یا شماره شبا IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۵۵۴۶۷ یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۱۹۸۴۷۲۰  واریز کنند.

وی در ادامه به شیوه‌های پرداخت الکترونیک در مناسبت‌های خاص هم اشاره کرد و افزود: همچنین خیران با شماره‌گیری #۵۵۵۷۲۴ یا #۲۶۷* می‌توانند کمک‌های خود را پرداخت کنند.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
پنج گونه جدید از زنبورهای پارازیتویید ایران توسط محققان دانشگاه زابل کشف شد.
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

پنج گونه جدید از زنبورهای پارازیتویید ایران توسط محققان دانشگاه زابل کشف شد.

 ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

مدیر روابط عمومی دانشگاه زابل گفت: در پژوهش انجام شده توسط محققان گروه گیاه پزشکی دانشگاه زابل، پنج گونه جدید از زنبورهای پارازیتویید ایران برای نخستین بار کشف و توصیف شد.

دکتر رضا زابلی، افزود: تحقیقات محققان گروه گیاه پزشکی دانشگاه زابل طی سال‌های اخیر بر روی چندین گروه از زنبورهای شبه‌انگل (پارازیتویید) متمرکز بوده است که اغلب آنها جزو دشمنان طبیعی آفات کشاورزی به شمار می روند و از اهمیت زیادی در مهار بیولوژیک آنها برخوردارند.

وی ادامه داد: خانواده موسوم به ایکنومونیدها (Ichneumonids) یکی از این گروه عوامل بسیار مهمِ کنترل بیولوژیک آفات و شامل بیش از 25 هزار گونه در سطح جهان است که کمتر از 500 گونه از آنها به طور قطعی در ایران ثبت شده اند.

وی اضافه کرد: طی یک مطالعة 4 ساله، گونه‌های متعدد دیگری از این گروه ارزشمند از حشرات مفید، در نواحی مختلف شرق و غرب و نواحی مرکزی ایران از جمله استانهای فارس، سیستان‌وبلوچستان و کرمانشاه جمع‌آوری و شناسایی شد و اطلاعات علمی آن‌ها در مجلات مطرح جانورشناسی به ثبت رسید که تعدادی از آنها تاکنون برای دنیای علم ناشناخته بود و پس از شناسایی طی این تحقیق، برای نخستین بار نامگذاری و توصیف شد.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

مدیر روابط عمومی دانشگاه زابل اضافه کرد: کشف و نامگذاری پنج گونه جدید از زنبورهای ایران توسط خانم دکتر مریم زردویی حیدری دانش آموخته ممتاز دوره دکتری دانشگاه زابل صورت گرفته که تحت راهنمایی دکتر احسان رخشانی، عضو هیات علمی گروه گیاهپزشکی انجام گرفته است.

دکتر زابلی ادامه داد: این موارد تنها بخشی از دستاوردهای محققان گروه گیاهپزشکی دانشگاه زابل است که در سنوات گذشته نیز به همین شکل گونه‌های ناشناخته‌ متعددی را به دنیای علم معرفی کرده‌اند. حمایت مجموعه مدیریت دانشگاه از تداوم این مطالعات، منجر به کشف و نامگذاری گونه‌های جدید دیگری از ایران شده است که به زودی خبر ثبت و معرفی آنها در مجلات معتبر بین‌المللی نیز منتشر خواهد شد و در اختیار محققان و علاقمندان قرار خواهدگرفت.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
 بازیگرانی  که رقیب عشقی  یکدیگر شدند.
اخبار روزانه
  • modir

  • 00 اسفند

بازیگرانی که رقیب عشقی یکدیگر شدند.

 ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ 

مشهورترین رقبای عشقی در سریال های شبکه نمایش خانگی که ماندگار شده اند را دراین بخش از معرفی می کنیم.

داستان های عاشقانه یکی از موضوعات جذابی است که همیشه مورد توجه کارگردانان و مخاطبان قرار می گیرد. در این میان رقابت های عاشقانه و تلاش آنها برای بدست آوردن عشق خود به جذابیت سناریوی فیلم و سریال ها اضافه می کند.

سریال هایی که با نشان دادن رقابت عشقی بازیگران اصلی، موجب برانگیخته شدن احساسات بینندگان می شوند اغلب ماندگار شده و در خاطره ها ماندگار می شوند.

شبکه نمایش خانگی که در سالهای اخیر ، بینندگان بسیاری را به خود جذب کرده است سریالهای متعددی را در ژانر عاشقانه و خانوادگی با هنرمندی بازیگران مطرح منتشر کرده است که با استقبال فراوانی مواجه شده اند.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

سریال های که بازیگران در رقابت عشقی قرار دارند:

شهرزاد اولین سریال عاشقانه نمایش خانگی به کارگردانی حسن فتحی در سال 1394 بود. در این سریال قباد و فرهاد رقیب عشقی یکدیگر بوده و برای ازدواج با شهرزاد با مشکلات مختلفی مواجه شدند.

عشقی که شهرزاد به فرهاد دماوندی داشت و نرسیدن به او که منجر به ازدواجش با قباد شد داستان سریال را در 3 فصل با هنرمندی ترانه علیدوستی،شهاب حسینی و مصطفی زمانی به زیبایی روایت کرد.

 

ملکه گدایان عاشقانه ای دیگر در نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که داستان عشق و مشکلات اجتماعی و کودکان کار را به موازات یکدیگر روایت می کند.

در این سریال البرز شمس با بازی آرمان درویش، شیمیدان ساکن آلمان است که در شرف ازدواج خود با دختری به نام سارا به دلیل بیماری پدرش به ایران بازگشته و هویت خود را گم می کند اما در این مدت با دختری به نام افرا آشنا شده و برای پیدا کردن هویت خود با او همگام می شود و در این مسیر دلباخته او می گردد.

از سوی دیگر افرا برای تامین هزینه های کودکان کار، با پسری به نام آریا درخشان رابطه داشته و رقابت میان آریا و البرز در نهایت منجر به فاش شدن رازهای زندگی هردو می شود.

#پشت بام ویترین کسب و کارها

ادامه مطلب
;